Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt de KPN TV+ app voor LG WebOS?

• May 30, 2025
  • 8 reacties
  • 370 keer bekeken

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7

Wanneer komt de (Beta-versie) voor LG’s WebOS beschikbaar? Het is toch al een knappe tijd geleden dat ik me aangemeld heb hiervoor, maar zie nog steeds niks.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@ronvmeijer, dat is op dit moment nog niet bekend. De Android TV app is beschikbaar en de voorbereidingen voor de test met de Samsung (Tizen) versie van de app zijn in volle gang. LG (WebOS) staat daarna op de planning. Iedereen die zich heeft aangemeld en is geselecteerd zal bericht krijgen als we gaan starten. Dat is nog even afwachten dus.

8 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@ronvmeijer, dat is op dit moment nog niet bekend. De Android TV app is beschikbaar en de voorbereidingen voor de test met de Samsung (Tizen) versie van de app zijn in volle gang. LG (WebOS) staat daarna op de planning. Iedereen die zich heeft aangemeld en is geselecteerd zal bericht krijgen als we gaan starten. Dat is nog even afwachten dus.

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 3, 2025

Ontzettend jammer dat LG’s WebOS als laatste aan de beurt is. Ik had er echt wel oren naar. In elk geval bedankt voor het antwoord. 

Jasper van KPN
Moderator

Zodra we daarmee gaan testen kan je natuurlijk alsnog meedoen ​@ronvmeijer 😉 We hebben alle aanmeldingen nog, dus we vergeten je niet daarbij.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • June 7, 2025

Krijg ik daarom de melding bij het installeren van de KPN+TV app op een LG tv? Omdat de app nog niet werkt via WebOS? Krijg namelijk deze melding.

Jasper van KPN
Moderator

Dat staat er los van ​@FC Hans, op LG is de 'oude’ iTV app nog wel beschikbaar. Die heb je geïnstalleerd en die moet nog gewoon werken. Ben je op jouw thuisadres, en ben je verbonden met het netwerk daar? Zo ja, dan kan je het beste een eigen topic aanmaken zodat we daar met je mee kunnen denken. Doordat dit iets anders is dan de originele vraag is het daar beter.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • June 9, 2025

Hoi Jasper, 

Is niet bij mij thuis, gebruik zelf het KPN tv+ kastje, maar de KPN tv+ app werkt wel bij mij. Maar heb een Samsung tv. Het gaat om mijn zoon op een ander adres, is gewoon KPN klant en tv is verbonden met WiFi. 

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 9, 2025

Toch maar even een ander topic aanmaken zoals gevraagd, dan blijft het overzichtelijk. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 6, 2025

Elders schreef KPN op 13 november 2025: 

[...] vanwege onvoorziene omstandigheden is het eerst nog even uitgesteld. Het zal ergens in het nieuwe jaar zijn dat we gaan beginnen met testen, maar wanneer is nog niet duidelijk helaas.

[...]

Houd in ieder geval dit topic in de gaten. Daar wordt gemeld wanneer de testfase van start gaat.