Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt er een TV app voor Apple?

• November 8, 2025
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wanneer komt KPN tv met een app welke je kunt downloaden in de App Store van apple, dat werkt bij NLziet perfect en kun je met één apparaat en één afstandsbediening alles aansturen en heb je geen NLziet meer nodig?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Jeff67, leuk dat je je vraag hier stelt en dankjewel voor het signaal!

Ik zie dat Michel je al de goede kant op gewezen heeft, in de richting van meer informatie. De wens is inderdaad bekend, en we zullen het zeker hier in de Community delen zo gauw er meer bekend wordt over de app voor Apple TV. Een plek waar we veel updates en nieuwe informatie delen, is in onze Product Updates, dus je kunt overwegen om die in de gaten te houden.

4 reacties

• November 8, 2025

Dat weet niemand. KPN heeft het belooft. Ooit. Maar het kan zomaar nog jaren duren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 8, 2025

Dan is NLziet een goed alternatief voorlopig, en zo zullen er meer over denken …. jammer

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jeff67 

Je bent absoluut niet de enige die graag de KPN TV+ App om zijn of haar Apple TV 4K wilt downloaden.
Ik ben daar inmiddels ruim 2 jaar geleden een topic over begonnen, die inmiddels 29917 keer bekeken is, met daarin 589 reacties van diverse mede klanten van KPN.

Klik op de volgende banner, en je komt direct uit in deze door mij geopende topic:

Het is de bedoeling dat deze app er gaat komen, maar het is volstrekt onbekend wanneer de KPN TV+ App speciaal voor Apple TV 4K gaat komen bij KPN.
Er kan dus geen datum worden genoemd of een tijdspad waarin deze app gelanceerd gaat worden.

Lees mijn topic, en je weet gelijk alles.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Jeff67, leuk dat je je vraag hier stelt en dankjewel voor het signaal!

Ik zie dat Michel je al de goede kant op gewezen heeft, in de richting van meer informatie. De wens is inderdaad bekend, en we zullen het zeker hier in de Community delen zo gauw er meer bekend wordt over de app voor Apple TV. Een plek waar we veel updates en nieuwe informatie delen, is in onze Product Updates, dus je kunt overwegen om die in de gaten te houden.