Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt KPN met TV+ App voor Apple TV?

• May 6, 2025
  • 12 reacties
  • 656 keer bekeken

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Het is hier al erg stil over deze ontwikkeling? Want er gaan geruchten dat KPN hier wel mee bezig is?

Sinds ik 2 Apple TV kastjes heb is dit wel een gemis die app, maar die kastjes van Apple TV zijn supersnel! Daar kan (helaas) de KPN TV+ niet aan tippen. Sorry maar dat is echt een verademing, het is echt bloedsnel! 

Beste antwoord door bnh

Er lopen hier al twee topics over, het zit in de planning, maar op dit moment kunnen ze niet zeggen wanneer. Android en Samsung TV-platform hebben meer prioriteit helaas, dan de AppleTV.

KPN TV+ App beschikbaar maken voor Apple TV | KPN Community

Wanneer komt de KPN app voor Apple TV? | KPN Community

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 6, 2025

Er lopen hier al twee topics over, het zit in de planning, maar op dit moment kunnen ze niet zeggen wanneer. Android en Samsung TV-platform hebben meer prioriteit helaas, dan de AppleTV.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ja dat is leuk, maar dit was 1 jaar geleden dat hier antwoord op kwam door oud moderator Paul:

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/kpn-tv-app-beschikbaar-maken-voor-apple-tv-605007?postid=1868175#post1868175

We zijn weer 1 jaar verder, en nog is er geen beweging over de app. Hopelijk komt er naar 1 jaar eens wat beweging in. Als een bedrijf voor Android en Tizen een app gelijkertijd kan maken dan lukt voor Apple toch ook? Mag toch niet aannemen dat ze die app om de beurt maken?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 6, 2025

Ja dat is leuk, maar dit was 1 jaar geleden dat hier antwoord op kwam door oud moderator Paul:

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/kpn-tv-app-beschikbaar-maken-voor-apple-tv-605007?postid=1868175#post1868175

We zijn weer 1 jaar verder, en nog is er geen beweging over de app. Hopelijk komt er naar 1 jaar eens wat beweging in. Als een bedrijf voor Android en Tizen een app gelijkertijd kan maken dan lukt voor Apple toch ook? Mag toch niet aannemen dat ze die app om de beurt maken?

Dat is niet waar, ​@Jasper van KPN heeft een update geplaatst in het topic twee maanden terug.

Hier: KPN TV+ App beschikbaar maken voor Apple TV | KPN CommunityKPN TV+ App beschikbaar maken voor Apple TV | KPN Community.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Heb je de link gelezen van Paul? Dat was 1 jaar geleden, wat Jasper heeft gezegd doet er even niet toe. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 6, 2025

Heb je de link gelezen van Paul? Dat was 1 jaar geleden, wat Jasper heeft gezegd doet er even niet toe. 

@paul is niet meer werkzaam als moderator en of als medewerker, en ​@Jasper van KPN wel. Ook praat Jasper vanuit KPN, met informatie vanuit KPN. Dus dat doet er wel degelijk toe. Zijn laatste post is een officieel statement vanuit KPN onder dit onderwerp en daarmee moeten we het gewoon doen. Ik baal er ook van, ik ben er zelfs om naar NLZIET voor overgestapt tot de app voor de AppleTV beschikbaar komt.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

@paul is niet meer werkzaam als moderator en of als medewerker, en ​@Jasper van KPN wel. Ook praat Jasper vanuit KPN, met informatie vanuit KPN. Dus dat doet er wel degelijk toe. Zijn laatste post is een officieel statement vanuit KPN onder dit onderwerp en daarmee moeten we het gewoon doen. Ik baal er ook van, ik ben er zelfs om naar NLZIET voor overgestapt tot de app voor de AppleTV beschikbaar komt.

aha, nu is het me duidelijk, nu begrijp ik je beter. Ik ben trouwens op die andere topics aan het kijken geweest, daar is ook al een hele discussie gaande! 😂😁

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2025

Gelukkig kan je op de tv's met Apple TV maar zonder kpn ontvanger kijken via de app in die …. Samsung tv's ​@Dennis Overbeek 😉.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Dennis Overbeek. Leuk speelgoed is zo'n Apple TV mediaspeler en het werkt ook retegoed inderdaad. Ik ben zelf niet zo'n Apple gebruiker, maar op vakantie heb ik er eens een week gebruik van gemaakt en dat ging allemaal heel intuïtief en smooth. Alleen de prijs staat mij een beetje tegen en voorlopig kun je nog niet de KPN TV+ app erop installeren. Groot gemis natuurlijk 😉 En van dat laatste was je denk ik wel van op de hoogte. Dat is namelijk wel vaker op de Community langsgekomen en is algemeen bekend hier. 

Verder kan in eigenlijk niets toevoegen aan de reacties die mijn collega Jasper een tijd geleden heeft geplaatst en ​@bnh ook heeft gedeeld. Er is namelijk niet zo veel veranderd sinds die tijd. We zijn nu eerst druk bezig nog met de Android TV app en die voor Tizen OS (Samsung). Voor de volledigheid zal ik Jasper zijn reactie hieronder nog plaatsen. 

Nee ​@j j, dat zal niet het moment zijn. Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan de nieuwe Android TV versie van de app, daarna komen versies voor Tizen (Samsung) en LG (WebOS). Dat zijn de grootste platformen. Voor als die 3 klaar zijn zijn er meerdere opties, maar wat het dan wordt is nog niet bekend. Dat is voor ons net zoals voor jullie afwachten.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Gelukkig kan je op de tv's met Apple TV maar zonder kpn ontvanger kijken via de app in die …. Samsung tv's ​@Dennis Overbeek 😉.

Als de app er komt dan ga ik helemaal over op Apple TV. Want dat kastje is supersnel, en je kunt het zo aanpassen hoe jij het wilt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 9, 2025

Even puur praktisch voor o.a. KPN TV, NLziet e.d.

Is daar ook een afstandsbediening met cijfers voor te krijgen?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 9, 2025

Even puur praktisch voor o.a. KPN TV, NLziet e.d.

Is daar ook een afstandsbediening met cijfers voor te krijgen?

Vast wel, maar is niet echt nodig. AppleTV afstandsbediening is geweldig van zichzelf.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 9, 2025

Ik ben verslaafd aan de cijfers bij het kiezen van een televisie zender.

Bij andere apps hebben ze inderdaad geen functie. Als Netflix, Viaplay, F1TV, Videoland.