Skip to main content
Beantwoord

Wat is het spraak commando voor opnames?

• June 26, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Is er een overzicht van de spraakcommando's die je kunt gebruiken om de tv+box te bedienen? Ik ben met name op zoek naar het commando op je opnames te open. Ik weet dat dit kan via het menu en dan naar opgeslagen te gaan maar kan dit ook met een spraakopdracht? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@RobertMaastricht, ik heb het voor je gecheckt. Er is geen lijst met de mogelijke spraakopdrachten. Soms is het wat lastig en opent niet wat je verwacht dat opent. Dat hebben we beiden gemerkt, dat is bekend en er wordt voor een toekomstige update gewerkt om dat te verbeteren. Op dit moment is daar geen planning voor. Als daar een update voor komt delen we dit in Product Updates.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@RobertMaastricht. Dat is een goede vraag, ik heb het zelf net ook geprobeerd en ik krijg alleen YouTube resultaten als ik naar de opnames probeer te gaan. De gids kan ik wel openen met een spraakopdracht. Ik ga kijken of we zo'n lijst kunnen vinden.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2025

Hoi ​@RobertMaastricht, ik heb het voor je gecheckt. Er is geen lijst met de mogelijke spraakopdrachten. Soms is het wat lastig en opent niet wat je verwacht dat opent. Dat hebben we beiden gemerkt, dat is bekend en er wordt voor een toekomstige update gewerkt om dat te verbeteren. Op dit moment is daar geen planning voor. Als daar een update voor komt delen we dit in Product Updates.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 30, 2025

Als het helpt, hier vind je wat ik in oktober 2023 gevonden heb. Inderdaad niks om naar de opnames te gaan, maar hopelijk is de rest iets verbeterd:

Trouwens erg jammer dat het betreffende kennisbankartikel ook nog steeds drama is.