Skip to main content

Wederom foutmelding: STB-zap-03 / 40462 - Videoserver niet gevonden bij opnames en terugkijken.

Ook terugkijken geeft bij meerdere opnames die foutmelding.

Bij mij ook, op de tv ontvanger. In de app is dezelfde opname wel af te spelen. Voorbeeld:

Ik las eerder dat dit probleem bij een specifiek kanaal voorkwam nl  HGTV. Nu is het dus BBC First. Alle tips uitgeprobeerd. Ik heb een ARRIS modem.

Ik zie graag een oplossing van KPN en niet een workaround.

Naast BBC 1 (vanaf ong. zondag 17 nov 23:30 t/m tenminste dinsdag 19 november 23:55) ook eerdere VRT Canvas opnames die niet op de tv ontvanger af te spelen zijn met deze foutmelding: Het Eiland S1 A2-4 wo 13-15 nov 19:25.

Dat is minder, want  VRT opnames zijn niet in de app terug te kijken… 😒

We hadden vlak voor het weekend helaas een storing op het iTV Platform en als ik zou kijk zijn er meer meldingen binnengekomen over het weekend. Ervaren jullie nog steeds problemen? 

Bij mij vastloper op RTL DLD Bauer sucht Frau van 17 nov 11.25 uur de reeds bekende STB-zap-03 / 40462 - foutcode. Het lijkt alleen voor te komen bij opgenomen buitenlandse zenders VTM RTL DLD BBC ZDF ENZ

alles wat alleen thuis met de decoder is terug te kijken is corrupt 2x VIP 5202 en de oude ontvangers die ik heb ingeleverd in de KPN winkel staan ook nog steeds als actieve ontvangers in mijn bezit

Nog steeds problemen. Ik met de opnames van mtv. Dit gebeurd best vaak en ben er klaar mee

We hadden vlak voor het weekend helaas een storing op het iTV Platform en als ik zou kijk zijn er meer meldingen binnengekomen over het weekend. Ervaren jullie nog steeds problemen? 

Krijg deze foutcode bij opnames van MTV. Kan die nog steeds niet terugkijken. Kastje herstarten modem herstarten, niks helpt. Heb Arcadian uit 2016 mag ook wel eens vervangen. Want los van deze storing loopt het heel vaak vast als je wilt pauzeren of reclame doorspoelen.

Nog steeds problemen. Ik met de opnames van mtv. Dit gebeurd best vaak en ben er klaar mee

Ja hier ook bij MTV opnames. Echt vervelend .

Krijg al een paar dagen deze foutmelding als ik een uitzending wil terug kijken

Bepaalde opnames binnen de periode 19 november en 23 november moeten helaas als verloren beschouwd worden vrees ik. Ik heb niet direct een alternatief beschikbaar al zou je kunnen testen of de opnames nog wel beschikbaar zijn wanneer je de ontvanger op SD afstemt. 

De storing lijkt nu opgelost, tenminste mijn eerder genoemde BBC1 en VRT Canvas opnames kon ik vandaag weer afspelen.

Kijk dat is goed nieuws en nuttig informatie vanuit de praktijk ​@Wartywolfs! Dank daarvoor dat is iets wat ik zelf niet kon nalopen.

De storing lijkt nu opgelost, tenminste mijn eerder genoemde BBC1 en VRT Canvas opnames kon ik vandaag weer afspelen.

Correct. Er zijn geen opnames verloren gegaan. Een configuratiefout zorgde ervoor dat sommige opnames niet te vinden waren door de ontvanger. Dit was gelukkig tijdelijk (maar wel vervelend) en toen eenmaal gevonden, direct opgelost.

Reageer