Skip to main content
Beantwoord

Wordt de NPO-app ook meegenomen in de zoekfunctie van de afstandsbediening?

• October 15, 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben benieuwd of de NPO app ook te integeren is in de zoekfunctie die bereikbaar is vanaf de afstandsbediening. Dit werkt nu alleen voor de gids en YouTube. Bij Ziggo waren we gewend dat de mediabox ook de NPO app raadpleegde voor de zoekresultaten.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@BJS1985, er is terugkoppeling gekomen van uit het tv team. Het is helaas niet mogelijk om de zoekresultaten te integreren in de zoekfunctie van de TV+ Box. De NPO app biedt geen ondersteuning voor zo'n integratie. 

Voor de content van de NPO app, zul je dus de app zelf moeten openen en daar dan de zoekfunctie gebruiken. 

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@BJS1985, wat een goede suggestie die jij hier doet! Op dit moment wordt de NPO Start content inderdaad niet meegenomen in de zoekresultaten. Als je dan van een andere aanbieder komt, waarbij dat het wel het geval was, dan is dit even aanpassen. 

We gaan navraag doen bij het tv team, of het een optie is om de NPO Start content ook mee te laten nemen in de zoekresultaten. Zodra er iets over te melden valt, zullen we dat laten weten! 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 17, 2025

Zo te zien, bij eerdere topics, heeft u de Sagemcom DIW7022.

Ik heb de app's voor streamingdiensten die wij gebruiken bij favorieten gezet.

Dus 1 naar beneden en ik zie die app's.

Werkt makkelijk en snel.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hallo ​@BJS1985, er is terugkoppeling gekomen van uit het tv team. Het is helaas niet mogelijk om de zoekresultaten te integreren in de zoekfunctie van de TV+ Box. De NPO app biedt geen ondersteuning voor zo'n integratie. 

Voor de content van de NPO app, zul je dus de app zelf moeten openen en daar dan de zoekfunctie gebruiken.Â