Skip to main content

nu alweer 8 maanden verder, en er is nog niks opgelost. Jammer

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Marina_ , heb zelfde probleem ervaar ik nu weer, na 4 maanden van dit forum. Bij ons verschilt het elke week of de YouTube-app het doet of niet. Ook via “Apps op TV” werkt het nog steeds niet. Jammer. Graag hoor ik nog van jullie terug, want ik vind het erg vervelend. Ik kan geen YouTube bekijken via mijn TV wanneer ik wil. Ik moet dan elke keer hopen dat ik geluk heb en dat hij het dan wel doet. 
 

Wat er in beeld komt te staan is dat je je kastje opnieuw moet aanzetten, en erna het nog eens proberen. Helaas lukt dit ook niet na 5x. 
 

Graag hoor ik nog van u. 
 

Groet MMS


Hoi @Joran en @Marcia_ , helaas, na 10 maanden, is dit probleem nog steeds aan de gang. Jammer. Hebben jullie al nieuws over wat er gaat gebeuren en of er überhaupt wel iets er aan gedaan wordt? 
 

Bedankt voor jullie antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

 

MMS 

 


Hoi MMS, ik heb je verschillende reacties in oude topics samengevoegd hier in een nieuw topic. Je geeft aan dat de YouTube app nog steeds niet goed werkt. In de basis zijn er op dit moment geen issues met YouTube. Het enige wat wel speelt is dat op de 4K ontvanger en de Motorola 1853 YouTube inderdaad niet werkt. Dit omdat die variant van de app niet meer werkt door een aanpassing vanuit YouTube. Die ontvangers zijn niet geschikt voor de nieuwe YouTube app die wel aanwezig is op de Arris en Arcadyan ontvangers, en ook op de nieuwe combi-ontvanger die we sinds begin deze maand bij nieuwe interactieve tv-klanten uitleveren.

 

Als jij dan ook een Arris of Arcadyan hebt, zou je geen problemen moeten ervaren. Als dit wel zo is, beschrijf even wat je precies ervaart. Als je een Motorola 1853 hebt kun je deze via deze tool omwisselen. Heb je een 4K ontvanger, dan is daar op dit moment nog niets aan te doen.