We hebben de tv ontvanger al een paar keer opnieuw opgestart en ook naar fabrieksinstellingen terug gezet, toch loopt het kanaal van Youtube regelmatig vast tijdens een filmpje en moet de ontvanger weer helemaal opnieuw opgestart worden.
Beantwoord
Youtube loopt steeds vast via tv ontvanger
Beste antwoord door Bart van KPN
Heel apart zeg. Het zijn alleen die 2 apps dus. Dat zijn apps die wel gebruik maken van bandbreedte. Die gebruiken echt het internet, gaan dus via andere Vlan's dan het beeld van de tv welke voorrang krijgen. Allemaal heel technisch, wil ik niet verder op in gaan.
Welke snelheid haal je precies via de speedtest? Daar ben ik wel benieuwd naar. Daarnaast wil ik nog graag eens meekijken of ik nog iets kan vinden wat het probleem kan veroorzaken. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.