Ik wil gewoon snel kunnen zappen en dat is nu echt drama!
Wilde als vaste klant van 50 naar 100mb, maar dat ging alleen met nieuwe tv kastje werd me gezegd. Complete nonsens en voel me echt genept. Als jarenlange trouwe klant!
Ik zie vooralsnog ook geen voordelen aan deze nieuwe apparatuur.
Misschien als je de apps gebruikt, maar ik kijk gewoon huis, tuin en keuken-tv.
Baal ook dat ik omgegaan ben.
Aantal verbeterpunten?
- Zappen moet écht sneller kunnen, dat was de reden dat ik destijds Kpn heb gepakt.
- Ik zie nu op het kastje zelf niet meer op welke zender het staat. En als je het afzet dan is de tijd niet meer zichtbaar.
- Bij opnames zie je alleen de vakjes met foto's, ik wil graag een lijst zien.
- Dit laatste vind ik ook fijner als ik de tvgids open.
- Het zappen duurt een eeuwigheid, zitten veel secondes tussen
- Hoe ga ik direct terug naar tv kijken, gewoon alles sluiten en terug naar de zender? Ik wil naar mijn laatste zender als ik op de thuiskopie druk.
Ook weg en erger?
Voorheen was 1x naar rechts drukken vooruitspoelen met 30 sec. Met de nieuwe tv apparatuur is alles anders en is het nog 9 sec. Kan het nergens instellen, jammer.
Zappen is volkomen ruk, scherm heeft 7 sec nodig om te laden. Het zappen is nu echt niet te doen!
En opnamelijst zoals voorheen is fijner.
Ook aantal sec dat balk onderin in beeld was kon je aanpassen. Nu niet meer en ding blijft aantal sec in beeld. Wil het hooguit 2 sec, geen 5 sec. Erg jammer dat iets wat prima werkte voor de "verbeterde" upgrade, waar ik als vaste klant volle mep voor betaal, weg is.
En wat heb ik eraan om een favoriete zender aan te geven?
Hartje rood maken en dan?
En als ik in menu zit? Hoe kom ik dan direct terug naar tv kijken?
Lijst met tvgids en opnames wordt ook gemist.
Maar het zappen met 7 sec ertussen? Dat kan écht niet KPN! Waardeloos pakket!