Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1635 reacties
  • 22260 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1635 reacties

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 26, 2025

😔.

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 26, 2025

PS.

Kom op KPN , 13 pagina’s in 1 maand vol met reacties van mensen die hierover klachten hebben , dit moet toch stukken beter kunnen.

Forum|alt.badge.img+5

@lenb als de gids hangt heb ik het meest succes met de return toets

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 26, 2025

Haperende in de beelden ! !

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 26, 2025

@lenb als de gids hangt heb ik het meest succes met de return toets

Stond muurvast helaas , heb op zoveel knoppen moeten drukken dat ik niet meer weet bij welke knop hij weer opstarten maar bedankt.

Forum|alt.badge.img+5

2 dagen versprongen

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

en zie dag er voor

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 27, 2025

Dat is geen "fout in de gids” ​@lenb . Voor de glitsches zie dit topic. Inmiddels ‘uitgebreid’ met andere zenders.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • November 27, 2025

PS.

Kom op KPN , 13 pagina’s in 1 maand vol met reacties van mensen die hierover klachten hebben , dit moet toch stukken beter kunnen.

Hi ​@lenb ,

Ik snap dat je deze melding in dit topic plaats aangezien het een issue betreft aangaande de tv gids. Echter zit er in de omschrijving die ik zie ;) een nuance. Dat de focus verdwijnt en/of het gids gedeelte zwart wordt zit in de interface en wordt niet veroorzaakt door de foutjes in de gidsgegevens zelf (waar het topic voor is).

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Der Bergdoktor, dinsdag 2 december om 16:59 uur bij ONS, verkeerde achtergrond foto. Van der Bergdoktor zijn er 2 verschillende versies, de oudere versie is bij ONS te zien, de nieuwere versie bij ZDF. Bij ONS staat nu de achtergrond foto van de nieuwere versie die bij ZDF te zien is. 

Geef ik door!

Dit is niet echt iets voor in dit topic zoals TijtheMan uitlegt, hoewel het heel vervelend is! Hiervoor kan je beter een eigen topic aanmaken.

2 dagen versprongen

Geef het weer door!

Dat is geen "fout in de gids” ​@lenb . Voor de glitsches zie dit topic. Inmiddels ‘uitgebreid’ met andere zenders.

Klopt! Er wordt gelukkig wel onderzoek naar gedaan, dus hopelijk is het snel opgelost!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 27, 2025

We merken dat er regelmatig berichten geplaatst worden die niet passen binnen dit topic.

Om het overzichtelijk te houden, worden berichten die duidelijk off-topic zijn vanaf nu verwijderd. Dit geldt vooral als het geen fout in de tv-gids betreft, zoals in het startbericht staat uitgelegd. 

We vinden het jammer dat dit nodig is, maar het topic wordt/is anders onoverzichtelijk en het bemoeilijkt het oppakken van meldingen.

Bedankt voor het begrip en nog meer voor de medewerking!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 27, 2025

Waarom zijn mijn reacties verwijderd en niet die van jezelf die ook off topic zijn ? …….:

<afbeelding van een reactie van Shyrin in het Vraak maar Raak topic>

Sorry Shyun , dit is met 2 maten meten en verwacht hier wel een antwoord op !

Volgens mij zijn we duidelijk geweest, ​@lenb.

Dit topic is alleen voor het melden van issues rondom zenders, programma's e.d. in de gids. Alle overige zaken leiden af en maken het ons erg moeilijk om alle goede meldingen op te pakken zodat die ook daadwerkelijk opgelost kunnen worden. Als jij andere zaken wilt aankaarten of navragen, gebruik daarvoor een ander passend topic, of maak een nieuw, eigen topic aan. 

De zaken die jij ervaart hebben betrekking op het algemeen functioneren van de gids en de launcher software waar die in zit. Dat hoort niet in dit topic.

Waarom je verder verwijst naar een reactie van Shyrin in een ander topic dat juist bedoelt is om willekeurige vragen te stellen is me niet helemaal duidelijk. Maar we gaan die discussie hier verder niet voeren. Als je dat, in dit topic, wel blijft doen, dan bij dezen alvast een waarschuwing. Die reacties verwijderen we dan ook en kan het zijn dat we je dan wegens breken van de huisregels een tijdelijke ban moeten geven.

Forum|alt.badge.img+5

2e plaatjes is anders ? 

Forum|alt.badge.img+5

zie plaatje van gisteren toen was er ook een word aangekondigd op vandaag maar niet voor morgen

maar vandaag is er dus weer 1

Forum|alt.badge.img+5

dus geen serie/afl nr geen serie opname

en lengte is ongeloofwaardig

Forum|alt.badge.img+5

en zie de dag er voor

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Om welke zender gaat het?  Viaplay
  • Om welk programma gaat het? Formule 1 Vrije training
  • Wat zijn de datum en tijd van de uitzending? Vandaag vrijdag 20 november 14:25
  • Welke tv-ontvanger heb je? Weet ik veel
  • Zie je hetzelfde als je de gids bekijkt via tv.kpn.com of de TV+ app? Yup

Merk op dat het open kanaal de juiste informatie heeft en ViaPlay TV+ de verkeerde.

Bij de kwalificatie en de sprint race, later vandaag, gaat het bij allebei de zenders wel goed, dan is het steeds Qatar.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 28, 2025

Dank voor je duidelijke en volledige melding ​@frankkijktgraagtv!

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 28, 2025

Het viel iemand op dat voor “Blokken” op de VRT twee reeksen door elkaar worden opgenomen: de herhaling in de middag en de nieuwe reeks in de avond.

Beide zijn in de gids seizoen 28, dus op zich te verwachten dat dit als dezelfde reeks wordt gezien. Maar gek genoeg laat Ziggo wél aparte reeksen zien voor datzelfde seizoen 28. En Ziggo geeft voor beide reeksen als jaartal 2023, waar KPN voor beide 2025 geeft.

Details in:

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • November 28, 2025
  • Om welke zender gaat het?  Viaplay
  • Om welk programma gaat het? Formule 1 Vrije training
  • Wat zijn de datum en tijd van de uitzending? Vandaag vrijdag 20 november 14:25
  • Welke tv-ontvanger heb je? Weet ik veel
  • Zie je hetzelfde als je de gids bekijkt via tv.kpn.com of de TV+ app? Yup

Merk op dat het open kanaal de juiste informatie heeft en ViaPlay TV+ de verkeerde.

Bij de kwalificatie en de sprint race, later vandaag, gaat het bij allebei de zenders wel goed, dan is het steeds Qatar.

Ik had hem ook gespot ​@frankkijktgraagtv , maar helaas te laat om nog te (laten) wijzigen. Erg slordig zo :S (er vanuit gaande dat ze niet Las Vegas herhalen...)

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Het viel iemand op dat voor “Blokken” op de VRT twee reeksen door elkaar worden opgenomen: de herhaling in de middag en de nieuwe reeks in de avond.
[...]

Doorgegeven!

Top Gear weergave en geen uitzending Veronica zijn respectievelijk opgelost en een ticket voor aangemaakt.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • November 28, 2025

Renze Klamer maakt geen deel meer uit van RTL Tonight, dat elke zondag t/m vrijdag op RTL 4 te zien is, maar staat nog wel steeds op de achtergrond foto en ook nog vermeld in de omschrijving in de EPG. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Renze is recentelijk vertrokken natuurlijk. Ik vermoed dat RTL nog geen nieuwe illustratie klaar had liggen om te laten zien bij de programma info. Uiteraard wel goed gezien dat er nog een presentator wordt genoemd die niet meer bij het programma is betrokken.