Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1831 reacties
  • 25214 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1831 reacties

Forum|alt.badge.img+5

geen aflevering omschrijving en alleen serie omschrijving

part 1 had wel een aflevering omschrijving

Forum|alt.badge.img+5

geen aflevering omschrijving en alleen serie omschrijving

Bedenk ook dat deze voorbeelden alleen bij de series zijn die opneem dus statistisch is de kans heel erg groot dat er veel meer problemen zijn met aflevering omschrijvingen

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Net voor het slapen gaan deed ik nog een rondje zappen en zag dit:

Paris-Nizza

Terwijl de hele week ervoor, de andere 7 etappes zeg maar, er gewoon Parijs-Nice stond.

Maar op zondag komt de Duitse tekst door. Die schrijven Nice precies zoals de Italianen doen maar je ziet het aan 8. Etappe. De Duitsers geven hun rangtelwoorden aan met een punt, dit is de achtste etappe. Ook is Parijs veranderd in Paris.

Het blijft mij echt een raadsel waar jullie de informatie vandaan halen waardoor plots op zondag de Duitse titel van deze wedstrijd tevoorschijn komt.

• Zender: Eurosport
  • Wedstrijd: Parijs - Nice
  • Zondag 15 maart, zowel de rechtstreekse uitzending van 15:45 als de herhaling om 23:15

Wanneer hebben jullie eens een goed gesprek met jullie data-leverancier, of stappen jullie naar een betrouwbaar bedrijf over?

UPDATE

Vandaag gaat het ook mis:

• Zender: Eurosport
  • Wedstrijd: Parijs - Nice
  • Maandag 16 maart, 16:15

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

We hebben meerdere keren per week een goed gesprek met de gidsleverancier ​@frankkijktgraagtv 😉 En we hebben graag ook een foutenvrije gids en dat lukt ook grotendeels, maar er sluipen wel eens ongemerkt foutjes in. Zoals deze. Paris-Nizza kunnen we helaas niet meer aanpassen, want dat heeft weer nadelige consequenties voor de mensen die het hebben opgenomen. Maar wel bedankt voor het signaal! 

En ​@matthijs peters ook bedankt voor alle voorbeelden waarbij de programmabeschrijving te generiek is of niet klopt. Gaan we naar kijken. Ik kan niet beloven dat het snel aangepast gaat worden, maar ook hierover gaan we het gesprek aan met de gidsleverancier. 

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • March 16, 2026

@lenb,

‘Hart van Nederland’ heeft een update gekregen en staat (als ik het goed zeg) nu weer correct in de gids.

Volgens mij loopt dit nog steeds niet goed in de serieopnames voor de late editie.

in ieder geval wanneer je dit in de app aanzet.

Klopt ​@DirkNH  !

Wanneer je Hart van Nederland van ± 22u40 op wil nemen als serie wordt niet de volgende dag van ± 22u40 opgenomen maar die van 06u30 [07u00] !

Zover ik mij kan herinneren stond er voorheen achter Hart van Nederland nog de vroege editie , avond editie en late editie.

Omdat ze allemaal hetzelfde afleveringsnummer hebben is dat misschien de oorzaak welke er staat gepland of wordt opgenomen.

@Arjan van KPN 

Nemen jullie deze melding over Hart van Nederland ook mee?

Forum|alt.badge.img+5

en weer geen aflevering omschrijving

en zie bbc 1