Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1891 reacties
  • 26414 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1891 reacties

Forum|alt.badge.img+5

net5 is gedeeltelijk opgelost op 4/5 april

de 2e is onzin natuurlijk

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • March 31, 2026

Ik ben dan nog benieuwd of je al de nieuwste launcher-versie hebt, namelijk 1.219.1 .

Nee , nog de 1.217.3 .

Zou nu bijgewerkt moeten zijn. Het issue van lijst en rasterweergave zou hiermee in het verleden behoren te liggen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

net5 is gedeeltelijk opgelost op 4/5 april

Dit begrijp ik niet.

Het is pas 31 maart.

Dus kan het nooit 4 of 5 april al opgelost zijn.

Of bedoel je “wordt gedeeltelijk opgelost”? 

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • March 31, 2026

Ik ben dan nog benieuwd of je al de nieuwste launcher-versie hebt, namelijk 1.219.1 .

Nee , nog de 1.217.3 .

Zou nu bijgewerkt moeten zijn. Het issue van lijst en rasterweergave zou hiermee in het verleden behoren te liggen. 

Hoi , ondertussen is wel de 1.219.1 Launcher-versie geinstaleerd.

Ik gebruik veelal de lijst weergave en heb deze nog niet vergeleken met de rasterweergave , mocht ik iets tegen komen laat ik het weten.

Forum|alt.badge.img+5

@joop2011 

net5 was een complete puinhoop op 4 april vanaf 12:00 t/m 5 april 06:00 in de epg

en dat IS opgelost met uitzondering van dat 5 uur blok

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

@joop2011 

net5 was een complete puinhoop op 4 april vanaf 12:00 t/m 5 april 06:00 in de epg

en dat IS opgelost met uitzondering van dat 5 uur blok

??

Je bedoelt dus “wordt opgelost”

Want het is pas 31 maart 2026

5 april is komende zondag (eerste paasdag)😉

Of bedoel je dat de uitzendingen van 5 april nu goed staan in de gids?

Mijn excuus dat ik het zo opschrijf.

Maar nu kan ik het op 2 manieren opvatten.

Vandaar.😉

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • March 31, 2026

Nee , nog de 1.217.3 .

Ik heb nu wel de 1.219.1 versie , een weekje of zo.

Update maar helaas !

Foto 1 : Is bij terugkomst in de lijstweergave na het bekijken van een opname en die te hebben gewist.

Foto 2 : Zou dezelfde lijst moeten zijn als in foto 1 maar dan in rasterweergave , gebeurt dus niet !

Na het heen en weer wisselen van foto 1 en 2 blijft deze hetzelfde.

Foto 3 : De bijgewerkte lijst in rasterweergave krijg je pas te zien als je de DIW-box uit en weer aan heb gezet. ! !

Sorry ​@TijtheMan , kan er niets anders van maken. 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 1, 2026

Vanaf maandag 6 april elke werkdag op BBC NL om 20:00 uur, Hudson & Rex, er staat seizoen 1 in de EPG, maar nadat serie opname is ingesteld, staat er seizoen 0 bij gepland, terwijl in de EPG gewoon seizoen 1 staat. 

Edit 12:57:  Laat maar, ik was iets te vroeg,  nu klopt het wel.  

Forum|alt.badge.img+5

@TijtheMan 

net5 geeft het ene na het andere probleem (of jullie epg leverancier)

ziggo heeft hetzelfde dus jullie epg leverancier

Forum|alt.badge.img+5

tvgids.nl voor net5 voor morgen 2-4

Forum|alt.badge.img+5

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Wel waardevol wat je laat zien ​@lenb en deze feedback nemen we ook mee richting het tv-team. Maar als je weer eens wilt laten zien dat er iets misgaat met opnames en de weergave, dan kun je daar beter een eigen topic voor openen. Die zien wij ook en dan komt het ook op de juiste plek terecht. 

Met de gids van Net5 zijn we nog steeds bezig om die helemaal correct te laten vullen. Hopelijk kunnen we de ‘Geen uitzending’ ook nog wegwerken. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN voorkomen is beter dan oplossen

Kijk naar afgelopen zaterdag en vandaag

Dat zijn gewoon voorbeelden van zaken die niet in de epg mogen komen, en is dus gewoon een falen van de epg leverancier maar ook van kpn/ziggo zelf

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 2, 2026

Wel waardevol wat je laat zien ​@lenb en deze feedback nemen we ook mee richting het tv-team. Maar als je weer eens wilt laten zien dat er iets misgaat met opnames en de weergave, dan kun je daar beter een eigen topic voor openen. Die zien wij ook en dan komt het ook op de juiste plek terecht. 

Hoi ​@Arjan van KPN , ik heb niets anders gedaan dan  ​@TijtheMan van KPN TV op de hoogte gebracht betreffende de lijst en rasterweergave waar hij aan refereerde in zijn reactie , zie ⬇️ !

Bij welke topic je wát moet plaatsen is door alle bomen het bos niet meer te zien en zelfs wanneer je correcte reacties bij de juiste topic plaatst schijnt dit dan toch weer niet te kloppen.      🤷🏻‍♂️ ?

PS.  Off Topic;       Monteur nr.4 is geweest , [GELUKKIG] 😉 viel op dat moment de gehele internet verbinding weg en kon hij gaan meten , niets natuurlijk , voor even maar een Experia V10 geplaatst , maar 🙏  ! ! !

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • April 2, 2026

Ik heb ook een fout in de tv gids ontdekt. De tv gids is helemaal niet meer zichtbaar. 

Forum|alt.badge.img+5