Skip to main content
Beantwoord

Zwart beeld bij afspelen opnames

• June 7, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Zojuist kreeg ik bij het starten van een opname zwart beeld. Vervolgens andere opnames geprobeerd maar ook daar hetzelfde probleem. Uiteindelijk de tv+ box een herstart gegeven. Daarna was het probleem weg. 

Hebben meer mensen dit gehad?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@Katana321. Zelfs de KPN TV+ box heeft zo wel eens zijn kuren ;) Hopelijk is het probleem ook weggebleven nadat je de herstart hebt gedaan. Ook bij mij thuis moet ik eens in de zoveel tijd even de TV+ box opnieuw opstarten omdat Terugkijken bijvoorbeeld niet werkt. Als het bij eens in de zoveel tijd blijft, vind ik het niet zo storend. 

Wat ik dan doe is lang op de KPN knop rechtsboven drukken en kiezen voor ‘Opnieuw opstarten’. Dan hoef je niet helemaal de stekker uit de TV+ box te halen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 10, 2025

Hey ​@Katana321. Zelfs de KPN TV+ box heeft zo wel eens zijn kuren ;) Hopelijk is het probleem ook weggebleven nadat je de herstart hebt gedaan. Ook bij mij thuis moet ik eens in de zoveel tijd even de TV+ box opnieuw opstarten omdat Terugkijken bijvoorbeeld niet werkt. Als het bij eens in de zoveel tijd blijft, vind ik het niet zo storend. 

Wat ik dan doe is lang op de KPN knop rechtsboven drukken en kiezen voor ‘Opnieuw opstarten’. Dan hoef je niet helemaal de stekker uit de TV+ box te halen.Â