Skip to main content
Beantwoord

Zwart beeld na pauzeren opnames of terugkijken op VIP2952 sinds een week

• August 25, 2026
  • 15 reacties
  • 210 keer bekeken

Sinds een week ervaar ik problemen met het terugkijken van opnames/ terugkijken. Ik kan iets terugkijken, maar bij pauzeren en weer starten krijg ik een zwart beeld. Bij herstarten van de tv ontvanger lijkt het weer in orde, maar er klopt iets niet, want doorspoelen gaat ook vreemd, langzamer en bij stoppen gaat hij nog een extra stukje terug. 

Ik heb het modem diverse malen opnieuw gestart en ook de hele probleemoplossing van kpn uitgevoerd. 
De tv ontvanger kon niet op afstand herstart worden, heb ik handmatig gedaan. Geen verbetering.

Html-versie: 6.244.201

NMC-versie: 9.0.244_3

DBL-versie: 2.0.9

RBL-versie: 1.2.2

HW versie: VIP2952

Beste antwoord door PeterG

Daar wordt net dezer dagen updates voor uitgerold. 

15 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 25, 2026

Daar wordt net dezer dagen updates voor uitgerold. 

Ook na update naar 9.0.246_1 zelfde probleem

HTML is nog steeds 6.244.201

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2026

We zitten midden in de uitrol van

Wacht dat dus eerst even af. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Martin Weismann en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je al reacties hebt gekregen! 

De HTML update komt er inderdaad nog aan (de week vanaf 1 september) dus ik ben erg benieuwd of het daarna ook bij jou opgelost is. Laat je het weten hier? Ik hoor het graag en voor nu nog een fijn weekend gewenst! 

Bedankt voor je reactie Sanne. Ik hoop het.

Update is gedaan en het lijkt opgelost. Bedankt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Heel fijn om te weten en dat het nu opgelost lijkt! Bedankt voor het laten weten. 😁

Helaas, als ik bij het terugkijken van een programma na een pauze verder wil kijken wordt het scherm zwart....... .

Nog steeds ellende. Terugkijken en dan op pauze? => zwart

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 5, 2026

Heb je deze beide  software versies al, ​@Martin Weismann ?

Maak dan de ontvanger eens 5 minuten of langer stroomloos. Schakelaar (links) achter.

Nog steeds hetzelfde…

Bij beide ontvangers

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 5, 2026

Wacht even tot je HTML 6.247.201 hebt. Daar zit ook een oplossing in voor zwart beeld. Mocht het dán nog optreden weer aan de bel trekken hier. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 6, 2026

Wanneer komt die versie?