Geen (dolby) geluid via de soundbar. Ik vertrek weer bij KPN vanwege service Ik had bij KPN een abonnement besteld voor internet en TV. dat zou volgens de berichtgeving van KPN ingaan op vrijdag 17 januari. Getracht zelf aan te sluiten, lukte niet. Helpdesk gebeld, video gebeld. alles was goed aan gesloten, maar geen verbinding. Monteur ingepland. Niet eerder dan maandag… Monteur gekomen, draden in de diverse kastjes (ISRA) bleken niet aangesloten. aangesloten, getest. slecht beperkte signaal. monteur naar buitenkast, daar wat gedaan en aangesloten. getest en ja hoor. Internet en de TV werkte ook. Althans dat dacht hij. Bij het beginscherm is hij weggegaan. na allerlei stappen te hebben doorlopen bleek ik geen geluid te hebben, ook niet via mijn soundbar. weer gebeld, volgende ochtend vroeg een monteur. Na veel heel en weer geschakel en proberen uiteindelijk de soundbar aan e praat gekregen, maar zonder dolby, want daar zat vertraging in. Later die dag videoland gekeken en even later weer naar live. Helaas zonder geluid vanaf de TV, wel via de optische aansluit