Skip to main content

KPN Attent kalender liep vast, daar helaas pakketje voor vandaag misgelopen

• December 23, 2025
  • 23 reacties
  • 249 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na een aantal keer mis gegrepen te hebben zat ik echt klaar om 9.59u om hopelijk het zen pakket te winnen. 

Uiteindelijk 6x opnieuw alle gegevens in gediend. Met als resultaat dat het om 10.01u schijnbaar nog géén 10u was. 2 Vastlopers na de tekst We zijn voor je bezig en 3x sorry er ging wat mis probeer het opnieuw. Resultaat: 10.04u alles op.

Juist van de kpn verwacht ik eigenlijk geen storingen en vastlopers op het internet!

Meer mensen ook weer misgegrepen? 

23 reacties

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Hier exact hetzelfde.
10.00 uur oeps nog 2 keer oeps en toen was het op.
Groet, Peter

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Ook hier hetzelfde, actie lijkt gewoon een lokkertje, vastlopen, oeps er is iets misgegaan

waardeloos

Is één grote aanfluiting. Werkelijk geen enkele dag werkt het. 

Vraag hem hier aan.... waar? Nergens iets in te vullen.

Zowel bij mijn oudrrs geprobeerd die ook kpn abonnee zijn.... dezelfde melding!

Sorry maar dat is nu al vanaf dag 1. 

Zowel om 10.00 en om 14.00.... 

• Topper
  • December 23, 2025

Nou inderdaad ik zat net om 14.00u klaar, iedere keer foutmeldingen, 10keer zo'n formuliertje ingevuld en nu is het weer op☹️🥴

• Topper
  • December 23, 2025

Hier precies hetzelfde, om exact 10 uur en 14 uur geprobeerd, na een aantal foutmeldingen waren de pakketten op. ‘s Morgens om 10.03 al! Wat een aanfluiting, zo kan ik ook kadootjes uitdelen!

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 23, 2025

ja hier ook meteen 14:00 de melding het is op.

• Nieuwkomer
  • December 23, 2025

Deze actie is gewoon oplichting. KPN weet echt wel hoeveel klanten het heeft en hebben dan maar zo weinig pakketten ingekocht? Mensen moeten vechten om een presentje te mogen ontvangen in een tijdsbestek van 2 minuten. Echt ronduit schandalig deze actie. Zeer slecht voor je klanten geregeld KPN 👎🏻👎🏻👎🏻

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 24, 2025

Ja net zoals de advent van vandaag een borrelplank.

Nou ik kom bij de KPN winkel in Alkmaar zegt diegene u bent de 5e al maar wij weten van niks hebben niks gehad.

😵 leuke actie KPN!

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Wij hebben het plankje gehaald op de Lijnbaan Rotterdam. Super enthousiast personeel! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Nou ik kom bij de KPN winkel in Alkmaar zegt diegene u bent de 5e al maar wij weten van niks hebben niks gehad.

😵 leuke actie KPN!

Ze zouden ze toch echt moeten hebben volgens de app zijn ze op voorraad. En dan niet de business partner, die doen niet mee.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 24, 2025

Hallo allen, ik kwam dit topic tegen en ik zie dat iedereen erg enthousiast is over deze actie, dat is altijd leuk om te zien!

Ik begrijp volkomen de teleurstelling wanneer je naast een actie grijpt, dat is natuurlijk niet leuk. Wat ik wel jammer vind is dat er dan termen vallen als oplichting. Dit zijn echt acties opgezet met de beste intenties om onze waardering voor onze klanten te tonen. 

Het gaat om een op-is-op actie en het kan met een groot aantal klanten erg rap gaan met de voorraad, dat is wel een feit.

Mocht je nog kans willen maken op een borrelplank, doe dan mee met de winactie van de KPN Community! 

Ik wens iedereen fijne feestdagen en laten het vooral gezellig houden met elkaar!

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 24, 2025

😵 leuke actie KPN!

Ze zouden ze toch echt moeten hebben volgens de app zijn ze op voorraad. En dan niet de business partner, die doen niet mee.

KPN Winkel zelf heeft ze niet ben daar toch echt geweest

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • December 24, 2025

Waarschijnlijk is er iets misgegaan of was de medewerker die jij sprak niet helemaal op de hoogte.  In principe doen alle winkels mee en dat is ook wat we tot nu toe terug krijgen.  Ik zal een berichtje naar de vestiging in Alkmaar sturen.  Ik kan het nu helaas niet anders maken. 

• Topper
  • December 24, 2025

Hoeveel op is op pakketten word dan ingeschat dat acceptabel is? Als alles binnen 3 minuten weg is lijkt me dat een kleine misrekening.

Het gaat nu niet over die plankjes maar over online pakjes 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • December 24, 2025

@vanderaalst . Bij dit soort acties wordt vooraf een inschatting gemaakt van het aantal pakketten dat beschikbaar is en wat daarbij haalbaar en verantwoord is. Dat blijft helaas altijd een balans, want we willen wel iets leuks doen, maar kunnen niet iedereen tegelijk blij maken. Het is en blijft een op is op actie.

Wat daarbij meespeelt, is dat het online soms echt heel hard kan gaan. Zodra de actie live staat, proberen veel mensen het tegelijk en dan kan de voorraad binnen enkele minuten vergeven zijn. Dat voelt natuurlijk extra wrang als je wel klaar zit en tegen foutmeldingen aanloopt, dat snap ik heel goed.

Belangrijk om te weten is dat de adventkalender juist zo is opgezet dat je elke dag opnieuw kans maakt op een attentie. Het is dus niet één moment of één dag waarop alles moet lukken. Dat maakt het voor zoveel mogelijk mensen eerlijk verdeeld over de hele periode. . De feedback over de snelheid en de ervaring online wordt zeker meegenomen. Ik hoop dat je de komende dagen alsnog een keer raak prikt.

• Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Op zich een leuke aktie als deze fatsoenlijk zou werken wat je toch eigenlijk van KPN zou mogen verwachten.

Tot vandaag geen enkel presentje kunnen scoren.

Gisteren, na invullen adres gegevens, 20x foutmelding ontvangen. Geen zen cadeautje.

Vandaag hing om 10 uur bij de KPN winkel in Veldhoven een briefje op de deur dat er geen hapjesplanken meer waren en dit terwijl de zaak pas om 9.30 u open gaat.

Ik vind dit een teleurstelling voor het merendeel van de KPN klanten.

Het zou KPN sieren om deze mensen te compenseren met een presentje.

Ben benieuwd.

Fijne feestdagen iedereen.

Mvg Mariejanne van den Broek 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 24, 2025

Hoi ​@MJvdB , ontzettend jammer dat je nog geen presentje hebt kunnen scoren maar er komen gelukkig nog meer kansen aan 🙏🏻

Ik kan me oprecht goed voorstellen dat je hier van baalt maar we kunnen daar natuurlijk geen compensatie voor aanbieden; het blijft een presentje en ik snap heel goed dat het zuur is wanneer iets op is, maar dat is nu eenmaal hoe dit soort acties werken. En mocht je nog kans willen maken op een borrelplank, doe dan vooral mee met de winactie van de KPN Community! Ik hoop dat je binnenkort meer geluk hebt en uiteraard ook hele fijne feestdagen toegewenst! 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 24, 2025

Hallo allen, ik kwam dit topic tegen en ik zie dat iedereen erg enthousiast is over deze actie, dat is altijd leuk om te zien!

Ik begrijp volkomen de teleurstelling wanneer je naast een actie grijpt, dat is natuurlijk niet leuk. Wat ik wel jammer vind is dat er dan termen vallen als oplichting. Dit zijn echt acties opgezet met de beste intenties om onze waardering voor onze klanten te tonen. 

Het gaat om een op-is-op actie en het kan met een groot aantal klanten erg rap gaan met de voorraad, dat is wel een feit.

Mocht je nog kans willen maken op een borrelplank, doe dan mee met de winactie van de KPN Community! 

Ik wens iedereen fijne feestdagen en laten het vooral gezellig houden met elkaar!

Leuk maar dit soort dingen sla ik over.

alkmaar had het moeten hebben gemiste kans van ze.

hoorde dus net dat ze het vanmiddag wel hadden 😡

• December 24, 2025

De attent kalender is zeker een leuk idee. Maar het is jammer dat veel van de klanten misgrijpen bij de cadeaus. Als je echt wat leuks wil doen kun je ook gewoon iedere klant de cadeautjes aanbieden en toesturen. En niet van die vage op is op acties. Als je bv geen tijd hebt omdat je aan het werk bent dan grijp je mis en heb je pech. Het zou mooi zijn als iedere bestaande klant deze cadeaus krijgt. De cadeaus en aanbiedingen worden je naar het hoofd gegooid als je nieuwe klant bent. Het zou je als bedrijf ook sieren als je dit 1 keer of jaar doet voor de bestaande klanten. In plaats van die op is op acties. 

Je zou toch denken dat dit niet zo lastig is. Neem aan dat jullie weten hoeveel klanten jullie hebben. Zonde dat de actie om 10 uur begint en mensen om 10:01 al misgrijpen dit betekent dan toch dat je te weinig hebt ingekocht…

Zonde KPN dit zegt wel genoeg over hoe jullie over bestaande klanten denken. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 24, 2025

@yolly stel dat zo'n kadootje incl. verzendkosten nou eens € 7,50 kost. Dan kost dat dus voor 2.5 miljoen klanten bijna 19 miljoen euro. Dat is niet te betalen!!

• December 24, 2025

@yolly stel dat zo'n kadootje incl. verzendkosten nou eens € 7,50 kost. Dan kost dat dus voor 2.5 miljoen klanten bijna 19 miljoen euro. Dat is niet te betalen!!

@Joep1965 En wat is je punt ? Je weet niet hoeveel klanten kpn heeft. Ga nou geen discussie voeren alsjeblieft. Het blijft gek dat je als bestaande klant niets krijgt en zelfs in een actie kalender achter het net vist. Ze zouden er desnoods voor kunnen zorgen dat er 1 cadeau klaarligt voor iedere klant in een kpn winkel. Valt echt wel wat op te bedenken zonder de helft van de mensen teleur te stellen. Het gaat niet om wat je krijg het gaat om het principe. En dat je als nieuwe klant vaak gelokt wordt met cadeaus maar dat je als bestaande klant pech hebt. 

Ach ja zo is het leven zullen we dan maar zeggen hè. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 25, 2025

Je weet niet hoeveel klanten kpn heeft.

Ik weet ongeveer, op basis van huishouden als KPN klant, met gemiddeld 2,1 personen per huishoud komt het op tussen 3,8m en 8m klanten​​​​, wat ook klopt met 1m vaste en 6m mobiele klanten

Jaarreport 2024

Ze zouden er desnoods voor kunnen zorgen dat er 1 cadeau klaarligt voor iedere klant in een kpn winkel.

3,8m mal 31 dagen met lage calculatie van kosten van 10,-€ per cadeau komt het neer op 1,2 miljarden €. Vind je het niet beetje te veel? Aan de andere kant, waarom maak je druk over een wel op niet krijgen van een cadeau van waarde 10,-€?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@yolly, jammer dat je geen cadeautje hebt kunnen bemachtigen. Zoals de anderen al aangeven is het niet realistisch om zoiets voor iedereen te doen. Het zijn op=op acties, waardoor het kan gebeuren dat je het misloopt.

Je zegt dat we voor bestaande klanten niets doen, dat is niet waar. Als je meerdere abonnementen hebt kan je ze combineren in CombiVoordeel, waarmee je gratis pakketten kunt krijgen. En elke maand is er een kadootje die voor iedere klant beschikbaar is, zoals Voor Jou November. En volgend jaar voegen we daar nog meer aan toe: