Skip to main content
Sticky

KPN Voor Jou: een koffie-extraatje in mei 2026!

• May 4, 2026
  • 15 reacties
  • 80 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Met KPN Voor Jou hebben we elke maand leuke extra's voor je! En in mei is het extra feest, want er zit weer een lekker koffie-extraatje bij ☕Die delen we graag met je.

Voor de koffieliefhebbers: Koffievoordeel

Koffieliefhebbers opgelet! We hebben weer een lekkere Koffievoordeel actie voor je, deze ronde op de koffiebonen. Hier word ik zelf ook heel blij van 😁 

Ontdek en proef het Barista Selectiepakket met drie soorten bonen. Je bestelt nu 750gr premium koffiebonen voor een leuk prijsje: Als klant van KPN bestel je dit pakket voor €12,99 incl. gratis verzending, bij Koffievoordeel!

Grijp je koffie

Er komt meer aan

In de loop van deze maand volgen er nog meer extra's, daarover praten we je op een later moment bij.

Elke vrijdag een verrassing met Voor Jou Vrijdag

Een goede start van je weekend: Elke vrijdag hebben we een nieuwe verrassing voor je met Voor Jou Vrijdag! Je pakt 'm uit in de MijnKPN app.

En elke week delen we een voorproefje hier in onze Community. Raad jij mee wat het is?

Zender van de maand

In mei is de zender van de maand Moonbug! Je vindt 'm op kanaal 54. Moonbug is een vrolijke en leerzame kinderzender voor peuters en kleuters, met bekende titels als CocomelonBlippi en Little Angel.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

15 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

En ik doe meteen even het koffieliefhebbers-rondje! 😊

Worden jullie hier ook blij van ​@Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry en ​@Katana321? ☕

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • May 4, 2026

Owwww heerlijk! Dubbele Expresso graag 🛒 ​@Alexandra van KPN 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

Ik wacht de filterkoffie even af;-)

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 4, 2026

Yes ​@Alexandra van KPN dank je weer voor de attente mededeling 🍵🍵🍵

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Owwww heerlijk! Dubbele Expresso graag 🛒 ​@Alexandra van KPN 

Ohhh lekker hoor! Dat lukt vast met deze bonen, ga je ze bestellen? Zal ik jou ook toevoegen aan ons koffieliefhebber-lijstje ​@Kerkdriel? 😁

Met alle liefde gedaan ​@XS4-Arjan! ☕

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • May 4, 2026

Yes, ik ga ze bestellen. Al best lang klant van KoffieVoordeel 😎

En ja, voeg me maar aan het lijstje toe ​@Alexandra van KPN 

En dan nu… een heerlijke Cappuccino (met volle melk) 

Fijne dag allemaal.

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • May 4, 2026

@Alexandra van KPN ik wil die koffie grijpen maar als ik op de blauwe “Grijp je koffie” klik dan werkt het helaas niet…

Maar ik heb de actie inmiddels wel gevonden en de code ontvangen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 4, 2026

Worden jullie hier ook blij van?

Ja, ik word er blij van! Ik probeerde net die kans te grijpen door op de 1e blauwe knop te klikken, maar dan kom ik op een andere pagina uit… Die knop werkt dus niet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Katana321.  Je doet dat dan rechtstreeks via de MijnKPN App? Ik heb het net even getest bij mijzelf en ik krijg dan gewoon de code te zien. De link in het artikel verwijst specifiek naar de MijnKPN App.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 4, 2026

Nee, ik probeerde dit op de pc en dan gaat het niet goed. Als het per se in de app moet, dan is het denk ik wijs dat te vermelden.

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

Is die koffie knop alleen voor op je mobiel?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Sorry voor de verwarring dan mensen. Het is een link die specifiek verwijst naar de app. Als je de link opent op een apparaat waar de MijnKPN app op geïnstalleerd staat moet het helemaal goed komen! Hij is inderdaad alleen te openen via de MijnKPN App. 

Bedankt voor de feedback!

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

vandaar dat het op mijn pc de eerste keer fout ging, en nu naar de mijnKPN app verwijzing gaat

mhans
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • May 4, 2026

ik krijg een Janzen gift set, geen koffie… :(

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

Worden jullie hier ook blij van ​@Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry en ​@Katana321? ☕

Zeker maar bonen in een pad machine gaat wat lastig 😅