Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extraatjes in februari 2025

• 3 februari 2025
  • 17 reacties
  • 1895 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in februari 2025
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

KPN Voor Jou: elke maand leuke extra's, omdat we blij met je zijn! Je leest hier welke extra's we voor je hebben in februari.

5 films cadeau

In februari kan je van deze vijf films genieten! Het is ten slotte de maand van Valentijnsdag: maak er een sfeervolle date-night van💚 Of geniet van een avondje tijd voor jezelf, lekker op de bank met een film erbij.

• Alles Is Zoals Het Zou Moeten Zijn
  • The Engineer
  • Wat mannen willen
  • The Estate
  • Destination wedding

Je kunt de films vinden via de TV-ontvanger en de TV+ Box. Ga via het TV-menu naar de optie ‘Films’ en vervolgens naar de optie ‘Kadootje voor jou’. Enjoy!

Maak kans op een muzikaal verblijf in Disneyland Paris!

Alle Disney-fans opgelet! Je kunt nu kans maken op een verblijf in Disneyland Paris tijdens het Disney Music Festival, waar magie écht tot leven komt ✨ 

Doe mee en maak kans op een verblijf met 2 overnachtingen én 3 dagen toegang tot beide parken voor 4 personen😍

Vul het formulier in via de MijnKPN app en maak kans:

Doe mee

Wie verras jij op Valentijnsdag?

Op vrijdag 14 februari krijg je in de KPN Samsung Partnerstore Amsterdam Rokin heel veel korting op de Samsung Galaxy S25, S25 Plus of S25 Ultra. Verras daarnaast je geliefde, jezelf of iemand anders met de Galaxy Ring. Alleen op vrijdag 14 februari krijg je 50% kassakorting in de KPN Samsung Partnerstore. Wees er snel bij, want op=op!

Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op kpn.com/valentijnsactie.

Speel mee en maak kans op een PlayStation 5

Speel in februari de game Combi Crush in onze MijnKPN app, en maak kans op een PlayStation 5! Haal jij meer dan 500 punten in het spel binnen 30 seconden? Dan maak je automatisch kans.

In maart krijgen de winnaars persoonlijk bericht.

Speel mee

Zender van de maand

Liefhebbers van natuur en wildlife opgelet: De zender van deze maand is Nat Geo Wild! De zender staat in het teken van de schoonheid van de planeet en het dierenrijk. 

Je ziet Nat Geo Wild deze maand gratis op kanaal 42.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

17 reacties

wjb
Superuser
  • 74427 reacties
  • 3 februari 2025

Vanaf wanneer zijn die vijf films kostenloos te kijken?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 3 februari 2025

Zojuist gekeken, ik zie de gratis films ook (nog) niet staan ​@wjb 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6833 reacties
  • 3 februari 2025

Vreemd ​@wjb en ​@JanD? Kijk je ook onder de categorie “Film>Kadootje voor jou” zoals in het bericht van Alexandra staat beschreven?  

wjb
Superuser
  • 74427 reacties
  • 3 februari 2025
JanD schreef:

Zojuist gekeken, ik zie de gratis films ook (nog) niet staan ​@wjb 

Het lijkt erop dat je die films alleen als gratis te zien krijgt op de TV ontvangers via de optie "Films" -> "Kadootje voor jou". Het is mijns inziens een gemiste kans als je zo'n film niet ook binnen de smart-TV+ app, TV+ app of website zou kunnen kijken.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 3 februari 2025

Beste ​@Remco van KPN en ​@wjb de hele rubriek kadootje voor jou stond er ruim een kwartier geleden nog niet, maar ik ga real-time even kijken.

Tot zo.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 3 februari 2025

Beste ​@Remco van KPN en ​@wjb niks te zien, ook niet na een herstart van de DIW.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het klopt dat je de films alleen via de tv-ontvanger en de TV+ Box kunt bekijken. De wens voor de app nemen we mee. Verder lees ik dat 't nog niet werkt, we hebben dit aangekaart; ik verwacht dat de gratis films snel beschikbaar zijn. Als we hier een update over hebben, delen we het hier.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

En ik heb al een update: De films zijn iets later beschikbaar dan we eerst gepland hadden. Over een uurtje kan je de gratis films kijken via de TV+ Box en de tv-ontvanger. Dank voor de signalen!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8125 reacties
  • 3 februari 2025

Het staat er bij ​@wjb 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1839 reacties
  • 3 februari 2025

Leuk om een avondje af te schakelen. Dank u 😀

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Voor de gamers onder ons: Er is vandaag een leuke winactie toegevoegd!

Speel in februari de game Combi Crush in onze MijnKPN app, en maak kans op een PlayStation 5! Lukt het jou om meer dan 500 punten in het spel te halen binnen 30 seconden? Dan maak je automatisch kans 😊 

Zie ook het startbericht voor meer info!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

En nog meer leuks, je kunt vanaf vandaag kans maken op een verblijf in Disneyland Paris

Je vindt de winactie in de MijnKPN app, onder het Voor Jou hartje, bij de uitjes 💚

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1839 reacties
  • 17 februari 2025
Alexandra van KPN schreef:

En nog meer leuks, je kunt vanaf vandaag kans maken op een verblijf in Disneyland Paris

Je vindt de winactie in de MijnKPN app, onder het Voor Jou hartje, bij de uitjes 💚

Dat is zonder reiskosten ​@Alexandra van KPN. Ik verwacht wel dat een moderator mij gaat brengen en ophalen als ik win, als extra service van KPN 😎

Overigens is die American Photography tentoonstelling in het Rijks ook een leuk aanbod.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15364 reacties
  • 17 februari 2025

Als jij je goed vasthoudt mag je bij mij achterop de motor ​@Roy74 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1839 reacties
  • 17 februari 2025
Thomas van KPN schreef:

Als jij je goed vasthoudt mag je bij mij achterop de motor ​@Roy74 

Haha, dat noem ik nog eens goede service ​@Thomas van KPN. Ik meld me als ik win 😁

Een rotonde in Parijs nemen op een motor is wel vragen om gezondheidsproblemen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als dat gebeurt dan moeten er wel foto's van worden gemaakt hoor 😁 Ik wil wel fotograaf zijn, haha!

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1839 reacties
  • 17 februari 2025
Alexandra van KPN schreef:

Als dat gebeurt dan moeten er wel foto's van worden gemaakt hoor 😁 Ik wil wel fotograaf zijn, haha!

Haha 😂

Eerst maar eens mijn modem update overleven vannacht. Perfecte timing in ieder geval tussen de werkzaamheden die ik vanuit huis doe in de weekenden. Net nog wat instellingen veiliggesteld. Kan een motortocht door Parijs toch niet veel voorstellen.

edit: de links naar een topic in de mail werken momenteel niet. Wellicht staat dit al op de radar, anders toch maar even checken.

*