Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 341 reacties
  • 14936 keer bekeken
Toon eerste bericht

341 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 6, 2026

Je volgende bestemming is dichterbij dan je denkt...

Final Destination Bloodlines of een reis naar F1 Bahrein / Saudi Arabia in april.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • March 13, 2026

Helaas, helaas… het is niet geraden! 😅
Maar niet getreurd: in de MijnKPN App staat de verrassing van deze week al voor je klaar. 

En we hebben alvast een nieuwe hint voor volgende week (vrijdag 20 maart)…
De wonderen zijn de wereld nog niet uit…

Heb jij al een idee wat het kan zijn?

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 13, 2026

We gaan naar de wereld vol wonderen (de Efteling) met korting van KPN 😎

Ik stem voor.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 13, 2026

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 13, 2026

Een gratis ringtone van Stevie Wonder? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Efteling is wel echt een leuk park. 

• March 13, 2026

Het ligt misschien aan mij maar ik krijg het pakketje van vandaag, vrijdag de 13e (!), niet open op zowel IOS als Android. Het schudt wel maar verder gebeurt er niks

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb het zojuist geprobeerd ​@Edu2020 en ik moest best lang schudden maar uiteindelijk opende het pakketje zich dan toch. 

Admin edit: We hebben niet openen van het pakketje wel intern doorgegeven. We krijgen meer signalen dat het niet lukt om te openen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik heb het zojuist geprobeerd ​@Edu2020 en ik moest best lang schudden maar uiteindelijk opende het pakketje zich dan toch. 

Admin edit: We hebben niet openen van het pakketje wel intern doorgegeven. We krijgen meer signalen dat het niet lukt om te openen. 

Hoi ​@Jeroen van KPN 

Ik vind het een zeer slechte zaak, dat KPN heeft gekozen voor “schudden met je smartphone”!!
Van mij mag dit heel snel weer teruggedraaid worden, en gewoon weer wordt omgezet naar “tikken op het cadeautje” zoals aan het begin.

Ik ga echt niet als een klein kind, met mijn iPhone lopen schudden, die tijd ligt al heel ver achter mij, daarnaast werkt het schudden ook nog niet eens.
Dus ik haak daarom ook af bij het openen van het cadeautje op de vrijdag, totdat het weer terug is gezet naar gewoon “tikken op het cadeautje” om het te openen (zoals aan het begin).

Denk dat veel mede klanten die ook frustrerend vinden, en daarnaast is het ook kinderachtig en onvolwassen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Efteling is wel echt een leuk park. 

De Efteling is tegenwoordig nog voor de rijken onder ons of als je een goed salaris ontvangt.
Voor de meeste gezinnen is een dagje Efteling niet meer te betalen, tenzij er een goede korting loopt zoals jaarlijks bij de Albert Heijn.

Per persoon betaal je (regulier tarief) tussen de 47,- en 51,- euro (zonder korting), en daarbij komt dan nog 15,- euro voor het parkeren van de auto of de kosten van het OV.

Met een gezin van 4 personen betaal je dus (inclusief parkeren) tussen de 203,- en 219,- euro voor een dagje Efteling, en daar komt eten en drinken nog bij.

Dus het wordt pas weer leuk, als de reguliere prijzen van de Efteling omlaag gaan of als er een speciaal tarief komt voor mensen met een uitkering of een laag inkomen, zodat deze groep ook een dagje plezier in de Efteling kunnen beleven.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 13, 2026

Tip

Mocht je Airmiles sparen, dan ben je voor 26 euro klaar: https://www.airmiles.nl/producten/efteling

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Tip

Mocht je Airmiles sparen, dan ben je voor 26 euro klaar: https://www.airmiles.nl/producten/efteling

Hoi ​@Noordzee 

Op zicht een goed 👍🏻 alternatief, dat sparen via Airmiles.
Alleen dan moet je wel heel veel boodschappen doen of op een andere wijze punten sparen, voordat je met 4 personen goedkoper naar de Efteling kan gaan, per persoon moet je 3000 punten hebben gespaard.

Dus mocht je met 4 personen naar de Efteling willen gaan, dan moet je dus 12.000 punten hebben gespaard, met daarbij een eigen bijdrage van 104,- euro (wat WEL de helft lager is dan het reguliere tarief van de Efteling, of te wel je krijgt 50% korting).

Als je met z’n tweeën bent, hoef je maar 6000 punten te sparen en betaal je maar een eigen bijdrage van 52,- euro.

Vraag mij alleen af, hoeveel Nederlanders nog Airmiles sparen!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Helaas, helaas… het is niet geraden! 😅
Maar niet getreurd: in de MijnKPN App staat de verrassing van deze week al voor je klaar. 

En we hebben alvast een nieuwe hint voor volgende week (vrijdag 20 maart)…

Heb jij al een idee wat het kan zijn?

Wat is eigenlijk het cadeautje van deze week (13 maart) ​@Shyrin van KPN ??

Ik ben gewoon heel benieuwd wat er deze week in zit, aangezien ik absoluut niet ga schudden als een klein kind met mijn iPhone.

En gewoon tikken op het cadeautje werkt ook niet.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Zelf zat ik dus vanmorgen als een blij ei te schudden met m'n telefoon om het cadeautje uit te pakken, maar ik lees dat niet iedereen dit wil doen. Ook prima natuurlijk! Daarom voor jou een tip, ​@Michel.uit.Arnhem: als je op het cadeautje drukt en dat even een paar seconden vasthoudt, dan verschijnt het cadeau ook!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Zelf zat ik dus vanmorgen als een blij ei te schudden met m'n telefoon om het cadeautje uit te pakken, maar ik lees dat niet iedereen dit wil doen. Ook prima natuurlijk! Daarom voor jou een tip, ​@Michel.uit.Arnhem: als je op het cadeautje drukt en dat even een paar seconden vasthoudt, dan verschijnt het cadeau ook!

Bedankt voor je zeer goed tip 💡💡 ​@Marcia van KPN.

De optie die je aangeeft werkt perfect, dus heb het cadeautje van deze vrijdag kunnen openen.
Door enkele seconden het cadeautje vast te houden, begon met iPhone te trillen waarna het cadeautje werd geopend.

Zou handig zijn, als deze optie erbij vermeld zou worden, voor de mede klanten die niet willen schudden met hun smartphone.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt voor je zeer goed tip 💡💡 ​@Marcia van KPN.

De optie die je aangeeft werkt perfect, dus heb het cadeautje van deze vrijdag kunnen openen.

Mooi zo!

Vraag mij alleen af, hoeveel Nederlanders nog Airmiles sparen!

*steekt vinger op*

Ik doe mijn boodschappen bij de Albert Heijn, want die is het dichtst bij mijn huis. Daarmee spaar ik ook Air Miles. En ik koop ook met regelmaat via Bol.com. Als ik dat doe via mijn Air Miles link, krijg ik ook Air Miles voor die aankopen. Dan spaar je nog best rap.

Het cadeautje van deze week is voor mij niet heel relevant, ik rij geen auto. Maar ik ben wel heel benieuwd naar volgende week. Misschien is het wel een spel!?