Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 500 reacties
  • 23842 keer bekeken
Toon eerste bericht

500 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Nicodk, welkom! Je zit hier in een topic waar we raden wat de komende verrassing gaat zijn in het Voor Jou Vrijdag deel van de MijnKPN app. 

Ik heb zo het vermoeden dat jij daar niet direct op reageert maar eerder een eigen vraag zou willen stellen. Daarvoor kun je het beste een eigen topic aanmaken. Zorg dat je dan je volledige vraag beschrijft, des te beter kunnen we je helpen.  

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • July 17, 2026

Een Airport Time Capsule 1st generatie uit 2008

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • July 17, 2026

Een Airport Time Capsule 1st generatie uit 2008

Daarin is hier enige jaren geleden de voeding ontploft, omdat ik de ingebakken switch gebruikte zat ik tevens meteen zonder verbinding, had gelukkig nog een losse switch liggen….

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Smartwatch¿

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Nieuwe vrijdag, dus nieuwe tip:

Voor om mee te nemen op vakantie...

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Badhanddoek

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • July 24, 2026

Yes KPN badslippers

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • July 24, 2026

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is een wijziging geweest in de planning van de acties. De tip die vorige week met jullie is gedeeld schuift op naar volgende week:

Voor om mee te nemen op vakantie...

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Er is een wijziging geweest in de planning van de acties. De tip die vorige week met jullie is gedeeld schuift op naar volgende week

Dat is niet zo mooi, want mijn vakantie is al een week voorbij en die is dan nog een week verder voorbij...

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Er zit niks anders op ​@MandersOnline, je moet nóg een keer vakantie.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De nieuwe hint voor komende vrijdag luidt:

Deze vrijdag loopt alles op rolletjes...

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • August 7, 2026

Yes einedelijk dan een kans op de KPN fiets?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 7, 2026

Deze vrijdag loopt alles op rolletjes...

WC papier met KPN logo?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 7, 2026

Yes einedelijk dan een kans op de KPN fiets?

Of een Ferrari met kpn-reclame erop? 😁

• Nieuwkomer
  • August 8, 2026

roller skates

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 8, 2026

De moderators trakteren op rolletjes, een specialiteit uit Groningen en verre omstreken. 

• August 8, 2026

Korting code voor een koffer

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Helaas ​@Noordzee geen traktatie. Al zien ze er wel erg lekker uit. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Voor komende vrijdag wel weer een nieuwe hint:

"Voor een uitje dat in de smaak valt"

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • August 14, 2026

Een pot zilveruitjes van Kesbeke?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

En ter aanvulling, meer info over de actie van afgelopen week vind je hier: Voor Jou Vrijdag | KPN

Vraag je code aan voor 1 jaar Fietsnetwerk Premium cadeau t.w.v. €19,99. Daarmee maak je automatisch kans op elektrische fietsen voor het hele gezin.

Met Fietsnetwerk Premium heb je een jaar toegang tot de Premium-versie van de Fietsnetwerk-app. Handig voor een rondje in de buurt of een langere tocht door Nederland.

• Nieuwkomer
  • August 14, 2026

Vraag over TENWAYS-winactie Voor Jou Vrijdag – waar zijn de voorwaarden en wanneer wordt de winnaar bekend?

Vandaag kreeg ik via Voor Jou Vrijdag in de MijnKPN-app de verrassing waarbij je 1 jaar Fietsnetwerk Premium cadeau krijgt. In de actie staat daarnaast dat je door de code aan te vragen automatisch kans maakt op TENWAYS elektrische fietsen voor het hele gezin.

Ik heb de code aangevraagd en daarmee meegedaan, maar ik kan nergens vinden wat er precies met de winactie gebeurt.

Ik heb inmiddels gezocht op de KPN-website en KPN Community, maar ik kan geen officiële actievoorwaarden voor deze specifieke TENWAYS-actie vinden. Ook wordt nergens duidelijk vermeld:

• hoeveel fietsen er precies worden verloot;
  • wat de sluitingsdatum van de winactie is;
  • wanneer de trekking plaatsvindt;
  • hoe en wanneer de winnaar wordt geïnformeerd;
  • of en wanneer bekend wordt gemaakt dat de winnaar(s) zijn getrokken.

Bij eerdere Voor Jou Vrijdag-winacties lijkt KPN dit soort informatie wel te hebben gecommuniceerd. Daarom vind ik het opvallend dat bij deze actie eigenlijk nergens duidelijk staat hoe de winactie wordt afgehandeld.

Kan iemand van KPN aangeven waar de officiële actievoorwaarden van deze TENWAYS-winactie te vinden zijn en wanneer/hoe de winnaar(s) bekend worden gemaakt?

Ik heb uiteraard begrip voor het feit dat een winnaar vanwege privacy niet per naam publiekelijk bekendgemaakt hoeft te worden. Het gaat mij vooral om transparantie over de voorwaarden, de trekking en de manier waarop de winnaar wordt geïnformeerd.

Alvast bedankt!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 14, 2026

Hallo ​@Bangladexter 

Als je op de pagina waar je de code aanvraagt naar beneden scrolt kom je bij een serie veelgestelde vragen. Daar vind je antwoorden op meerdere van jouw vragen. Ook de voorwaarden. 

Wat zijn de actievoorwaarden?

De volledige actievoorwaarden van de winactie vind je hier.

• Nieuwkomer
  • August 14, 2026

Hallo ​@Bangladexter 

Als je op de pagina waar je de code aanvraagt naar beneden scrolt kom je bij een serie veelgestelde vragen. Daar vindt je antwoorden op meerdere van jouw vragen. Ook de voorwaarden. 

Wat zijn de actievoorwaarden?

De volledige actievoorwaarden van de winactie vind je hier.

Geweldig! Bedankt RBxx, dit is wat ik zocht. Hopelijk hebben we een keer geluk! Goed weekend!