Skip to main content

Winactie: Welk hapje raad jij aan voor op onze borrelplank?

• December 24, 2025
  • 14 reacties
  • 191 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik ben zelf dol op een goed gevulde borrelplank: lekker bedenken wat erop kan, alles mooi samenstellen en klaarzetten… en dan natuurlijk samen genieten. Juist dat samen borrelen brengt mensen zo mooi met elkaar in verbinding. En daarom is het vakje van de Attentkalender van vandaag extra leuk, vanaf vandaag kun je onze borrelplank afhalen bij een van onze winkels (op = op). Maar we geven er hier ook een aantal weg! 

Hoe doe je mee?

Meedoen is heel makkelijk én leuk, beantwoord de volgende vraag en vertel ons:

Welk hapje móet aanwezig zijn op jouw ultieme borrelplank?

Heb je een favoriete klassieker, een verrassende dip, een warm hapje of een creatieve twist als borrelhapje? We zijn benieuwd! Alles mag, zolang het maar borrelproof en vooral héérlijk is! We zijn benieuwd naar jouw borrelplank-creaties!

Deel gerust een foto in je reactie, we kijken ernaar uit om ze te zien.

Onze spelregels:  

• Je kunt meedoen van 24 december 2025 t/m 27 december 2025
  • De winactie sluit op 27 december om 17:00 uur
  • Eén deelname per huishouden
  • Uit alle inzendingen kiezen wij op 29 december 2025 de winnaars
  • Zorg dat je naam en adresgegevens in je profiel staan, zo kunnen wij de prijzen zo snel mogelijk naar de winnaars opsturen

Dus… vertel het ons: wat mag er volgens jou écht niet ontbreken op de perfecte borrelplank?

14 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025
Een kerstboom van sushi's

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Manchego kaas met een koffie en honing dip, zo lekker!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat zijn al een paar lekkere hapjes. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Eigenlijk wil ik nu niet in de verleiding komen maar ik vind een plankje met mini loempia's heerlijk. Lekker als klein hapje bij een borrel. Met zoetzure saus. De Vietnamees op de markt heeft heerlijke kleine exemplaren en je kan ze ook meekrijgen voor thuis. Helemaal vers. En dan de onvermijdelijke vraag op het einde: met saus? Pittig of zoetzuur? 😀

Die dingen liggen natuurlijk mooier op een KPN plankje.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Voor mij hetzelfde als ​@Roy74 😁

…. En dan de onvermijdelijke vraag op het einde: met saus? Pittig of zoetzuur? 😀

Zoetzuur!😋 Ik kreeg er een keer ketjap bij… Zo vies🤢

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Voor mij hetzelfde als ​@Roy74 😁

…. En dan de onvermijdelijke vraag op het einde: met saus? Pittig of zoetzuur? 😀

Zoetzuur!😋 Ik kreeg er een keer Ketjap bij… Zo vies🤢

Op de markt weten ze eigenlijk al dat het voor mij zoetzuur is. Lekker dipje en dan verse groente in de mini loempia. Ik houd zelf niet zo van veel vlees en vis. Voor mij is dit het ultieme hapje bij een borrel. Ben ook niet zo van de kaas eigenlijk.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 24, 2025

Het laveren tussen de koolhydraten en suikers is weer van start gegaan… succes en eet smakelijk allemaal!

In januari gaan we weer flink aan de bak, toch? 😜

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Het laveren tussen de koolhydraten en suikers is weer van start gegaan… succes en eet smakelijk allemaal!

In januari gaan we weer flink aan de bak, toch? 😜

Don’t mention the war 😅. Ik poog me toch ook nu al een beetje te beperken. Kijkende naar de overdaad in de supermarkten en de volle karren vraag ik me wel eens af waar mensen het allemaal laten.

We hebben het heel erg goed maar ondanks alle weelde die je ziet zijn er toch ook genoeg mensen die niet mee kunnen doen of deze tijd van het jaar eenzaam zijn. In de Attent kalender stond vandaag niet voor niets ook het KPN mooiste contactenfonds naast de borrelplank. O.a. voor die mensen waar dit feest niet zo vanzelfsprekend voor is. Laten we blijven omkijken naar elkaar zoals jij ook al deed met de puzzels, ook in 2026.

Voor nu vast smakelijk en geniet met mate 😋

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 24, 2025

Ik hou van een borrelplankje met allerlei soorten vis.

Ik was vanochtend niet in de gelegenheid om naar de stad te gaan, dus ik doe graag mee aan deze winactie. (Inmiddels is de KPN-winkel van Emmen uitverkocht.)  

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik ben voor de gezonde borrelplank, met verse gezonden producten zoals wortel 🥕, paprika  en radijs die je in een verantwoordelijke dipsaus kunt dippen.
Hiermee krijg je toch op een leuke manier, de nodige vitaminen en mineralen binnen tijdens de 🎄 Kerstdagen 🎄.

Zou het daarom leuk vinden om zo’n KPN borrelplank te winnen, zodat ik zelf deze gezonde borrelplank 🥕🥒🍎 waar kan maken voor mijn gasten.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Ik hou van een borrelplankje met allerlei soorten vis.

Ik was vanochtend niet in de gelegenheid om naar de stad te gaan, dus ik doe graag mee aan deze winactie. (Inmiddels is de KPN-winkel van Emmen uitverkocht.)  

Vis uit de ​@Noordzee 😃

Heel simpel, blokjes kaas van jong tot oud.met een lekkere dip zoals mosterd dille saus.

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • December 25, 2025

blokjes kaas met honing mosterd sous

Komkommerhapje met roomkaas en gerookte zalm

veder nog wat cherry-tomaatjes en

worst of lekker gehaktballetjes met sous 

Jasper van KPN
Moderator

Dankzij jullie begin ik de dag al met trek, het klinkt allemaal lekker 😊