Skip to main content

Ik zit met de volgende vraag dat de Telfort modem niet zo goed werkt en dat die van kpn beter zou zijn V10 heet deze.

En wat ik heb gelezen dat we de mobiele MB mee nemen maar heb het gevoel van niet en ook de 5,00 korting is de mist ingegaan! Ik kreeg een mailtje dat mijn adres niet klopte maar daar ging het al fout toen ik met mijn mobiel over ging naar KPN, kregen ze mijn oude adres waar ik allang niet meer woonde maar nu mijn Hex woond! En nu zie ik het geheel weer mis gaan omdat ik nu alles naar KPN toe gaat maar wel de oude modem en tv ontvangers.

Nieuwe KPN klanten krijgen WIFI versterkers maar wij niet zou m.i. wel moeten zijn wij worden ook nieuwe klanten van KPN.

En weg was mijn 5 euro korting.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Sip26, 

Welkom op het KPN Forum. Niet fijn dat je een probleem ervaart met je diensten. Allereerst even de vraag: is je Thuisaansluiting al omgezet van Telfort naar KPN? Als je aansluiting nog bij Telfort is, kan Telfort je hiermee helpen. Is je aansluiting al overgezet naar KPN, dan lees ik graag wat precies het probleem is dat je ervaart en welke stappen je hebt doorlopen om het te op te lossen. 

Alle Telfort Mobiel abonnementen zijn al wel omgezet naar KPN, dat is ruim een half jaar geleden al gebeurd. Je mobiele aansluiting kan je inzien via MijnKPN. Daar kan je dus zien of je MB's meeneemt en of je adres nog juist is. Ben je intussen verhuisd, maar heb je het adres nog niet aangepast, dan kan je direct daar het adres aanpassen. Ook hoef je zo niet op een gevoel over MB's en het meenemen ervan af te gaan, maar kan je dit gewoon zien. 

De Telfort Thuis abonnementen worden overgenomen zoals deze nu zijn. Je houdt dus dezelfde voorwaarden en tarieven, en ook dezelfde apparatuur. Zoals je zal begrijpen, wordt niet de apparatuur van alle Telfort klanten vervangen, dan zou de hele omzetting van Telfort naar KPN een dure exercitie worden.

Nieuwe klanten (dat wil zeggen, klanten die minimaal 6 maanden geen klant zijn geweest, vanaf een andere provider komen en zelf een nieuwe Hussel Thuisaansluiting aanvragen) kunnen gebruikmaken van een welkomstactie. Zij kunnen er niet voor kiezen om onder oude, vaak voordelige Telfort voorwaarden klant te worden. De actie met gratis Super Wifi punten, is zo'n welkomstactie. Nieuwe klanten kunnen daarvoor kiezen, in plaats van een tijdelijke welkomstkorting. Een welkomstactie is altijd eenmalig en die zal jij bij de start van je Telfort abonnement ook hebben gehad, je kan niet vaker gebruikmaken van welkomstacties. Kiest een nieuwe klant voor de kortingsactie, dan zal hij/zij ook gewoon moeten betalen voor de Super Wifi punten. 

Ik hoop je zo in ieder geval op een aantal punten wat meer toelichting te hebben gegeven. 


Reageer