Skip to main content

In een telefoongesprek met iemand van de KPN klantenservice een aantal weken geleden, is mij €5,- entertainmentkorting aangeboden. Nu zie ik dit niet terug in het overzicht waar ik een zenderpakket wil aanvragen. Wordt de korting doorgevoerd op de factuur zodra ik dit besteld heb?

Hallo @EsmeeR,

Entertainmentvoordeel krijg je alleen met een hussel abonnement vast en mobiel van KPN. 
Als je beide al hebt, en ook het pakket heet '’Hussel Internet'’ dan zal je na een keuze (Netflix, Spotify, Pluspakket of FOX Sports ESPN) de melding krijgen als deze :
 

 


Hallo @Chrizziey,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad Hussel Internet (zie foto). Wanneer ik het Fox pakket aan zet, zie ik het volgende overzicht. Hierin lijkt de korting niet verwerkt te zijn.

 


Hallo @EsmeeR,

Even voor de zekerheid, je hebt ook een mobiel abonnement van KPN op hetzelfde adres actief? 
Want als alles goed in de systemen staat zal ook hier moeten staan : 

Vul voor de zekerheid ook even je forumprofiel vast aan, dan kunnen moderators hier even met je meekijken. Houd er wel rekening mee dat dit wat langer op zich laat wachten i.v.m. drukte. Je kan ook altijd bellen met 0800-0402 (gratis) om het e.e.a. uit te zoeken.


Ja, mijn mobiele abonnement staat op hetzelfde adres en is ook van KPNen ik heb mijn forumprofiel aangepast. Ik zal even telefonisch contact opnemen. Bedankt voor de snelle reacties.


Hallo @EsmeeR ,

Is de korting al geregeld? 

Op die factuur staat altijd de bruto prijs zonder korting. Je moet de korting namelijk zelf activeren.  Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 


@Noordzee. Ja, via telefonisch contact is het uiteindelijk geregeld. In het systeem bij de KPN stond iets nog niet goed verwerkt. Bedankt voor uw reactie.