Skip to main content
Beantwoord

F-Secure gekozen, maar mijn level is niet omhoog gegaan voor de Combivoordelen

• February 24, 2026
  • 11 reacties
  • 124 keer bekeken

Hoi, ik heb KPN combivoordeel level 1 met 3 punten en ik mis 1 punt voor level 2. Er staat bij combivoordeel een titel met extra punt scoren per dienst (staat bij KPN veilig) en ik heb daar gekozen voor F- secure en de veilige browser, maar ik heb nog steeds mijn punten niet gekregen. Wat moet ik doen? Het staat als dienst en er staat dat je er een punt voor krijgt. Iemand zelfde probleem of weet hoe je dit kan verhelpen?

Beste antwoord door Noordzee

Maar hoor ik nu in level 2 te zitten? 

Nee.  

F-secure telt alleen mee indien het een betaald abonnement is. Maar hoe dan ook: met alleen tv en f-secure kun je maximaal uitkomen op drie punten. Zie het overzicht in mijn eerste reactie.

Je hoort dan terecht in level één.

Hallo ​@Dawresh ,

Dat geldt alleen als je de betaalde versie gebruikt. Veel klanten hebben gratis f-secure en dan krijg je geen punt voor het Combivoordeel.

Zo pak je (extra) punten

Om in het volgende level voor extra voordelen te komen, heb je punten nodig. Die verdien je door extra producten bovenop Internet en Mobiel te stapelen.

Pak vier punten bij:

Elk extra mobiele abonnement.

Pak twee punten bij:

Mobiel Data Only, Mobiel MultiSIM, TV+, TV+ Streaming Only, iTV en Disney+ ESPN.

Pak één punt bij:

• Streaming: Netflix, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Videoland, Viaplay, Storytel en Xbox Game Pass en Storytel
  • TV-pakket: Ziggo Sport, ESPN, Film1, Gay TV, Duits pakket, Turks pakket, Hindi pakket en Erotiek pakket
  • Cloud & Security: KPN SuperVeilig, ESET, 1Password en Google One

Bron:

https://community.kpn.com/kpn%2Dvoordelen%2Dcombineer%2Den%2Dkrijg%2Dmeer%2D91/ontdek%2Dhet%2Dvernieuwde%2Dkpn%2Dcombivoordeel%2Dmeer%2Dvoordeel%2Den%2Dmeer%2Dkeuze%2D618911

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 24, 2026

Hallo ​@Dawresh ,

Dat geldt alleen als je de betaalde versie gebruikt. Veel klanten hebben gratis f-secure en dan krijg je geen punt voor het Combivoordeel.

Zo pak je (extra) punten

Om in het volgende level voor extra voordelen te komen, heb je punten nodig. Die verdien je door extra producten bovenop Internet en Mobiel te stapelen.

Pak vier punten bij:

Pak twee punten bij:

Mobiel Data Only, Mobiel MultiSIM, TV+, TV+ Streaming Only, iTV en Disney+ ESPN.

Pak één punt bij:

• Streaming: Netflix, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Videoland, Viaplay, Storytel en Xbox Game Pass en Storytel
  • TV-pakket: Ziggo Sport, ESPN, Film1, Gay TV, Duits pakket, Turks pakket, Hindi pakket en Erotiek pakket

Bron:

https://community.kpn.com/kpn%2Dvoordelen%2Dcombineer%2Den%2Dkrijg%2Dmeer%2D91/ontdek%2Dhet%2Dvernieuwde%2Dkpn%2Dcombivoordeel%2Dmeer%2Dvoordeel%2Den%2Dmeer%2Dkeuze%2D618911

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 24, 2026

Ja, maar ik heb bij KPN internet, mobiel en tv, maar bij mijn combivoordeel geeft die alleen internet en mobiel aan en geen tv abbonement. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Dawresh. Ergens gaat er dus iets mis met het valideren van jouw Combivoordeel. Zeker als je ook tv van KPN afneemt. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice, zodat een medewerker jouw voordelen kan hervalideren zodat jij in het juiste level terecht komt.  

Als je een belafspraak inplant, dan wordt er contact opgenomen op een voor jou passend moment. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2026

Als ik nu op dit moment internet en mobiel heb + 3 punten, dan hoor ik samen met interactieve tv in level 2 te zitten. Ik heb gebeld en er was een oude man aan de lijn die zij dat ik fout zit en je alleen levels omhoog gaat als je meer mobiele abbonementen koopt, wat helemaal niet klopt. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik kijk graag eens met je mee ​@Dawresh. Zou je jouw Community profiel willen invullen? Dan kan ik in de administratie kijken hoe jouw situatie in elkaar zit. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2026

Ik heb de belangrijkste dingen in mijn profiel ingevuld, kunt u voor mij kijken in jullie systeem en het level aanpassen? Het probleem is dat die de tv abbonement niet pakt denk ik. Ik zou het fijn vinden als u er naar kijkt en kan aanpassen. Graag een reactie terug en alvast bedankt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 26, 2026

@Dawresh

Je hebt al twee punten voor TV+ en één punt voor f-secure. Voor het eerste mobiele abonnement krijg je geen punten. 

Als ik nu op dit moment internet en mobiel heb + 3 punten, dan hoor ik samen met interactieve tv in level 2 te zitten. Ik heb gebeld en er was een oude man aan de lijn die zij dat ik fout zit en je alleen levels omhoog gaat als je meer mobiele abbonementen koopt, wat helemaal niet klopt. 

Deze informatie klopt dan wel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2026

U zij gisteren dat f-secure niet meetelt voor punten en nu opeens wel? Ik had al 3 punten voordat ik f-secure activeerde dus iets klopt niet en ik weet dat er een probleem zit met de abbonementen die niet helemaal goed koppelen met mijn combivoordeel. Het kan niet dat die 3 punten van tv komen, want ik zie duidelijk staan dat alleen internet en mobiel gekoppeld zijn. Ik zou het erg fijn vinden als jullie het nu alsnog kunnen aanpassen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 26, 2026

F-secure telt alleen mee indien het een betaald abonnement is. Maar hoe dan ook: met alleen tv en f-secure kun je maximaal uitkomen op drie punten. Zie het overzicht in mijn eerste reactie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2026

Maar hoor ik nu in level 2 te zitten? Ik heb al veel medewerkers gesproken en de een zegt dit en de ander zegt dat. Ik snap het niet meer, want jullie medewerkers zeggen allemaal iets heel anders, de ene zegt ja je hoort inderdaad level 2 te zitten en de ander zegt niet. Zou je het aub gewoon kunnen aanpassen naar level 2? Ik zit al jaren bij KPN en heb zoiets nog nooit gehad dat iedere werknemer een heel ander verhaal heeft. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 1, 2026

Maar hoor ik nu in level 2 te zitten? 

Nee.  

Hallo ​@Dawresh ,

Zo pak je (extra) punten

Pak vier punten bij:

Pak twee punten bij:

Pak één punt bij:

Bron: