Skip to main content

Ik ben al jaren abonnementhouder bij kpn voor mijn mobiel. Vroeger stond ik ingeschreven op het adres van mijn toenmalige schoonouders vanwege de voordelen van kpn compleet.

inmiddels woon ik al een tijd op mezelf waarbij wij ook kpn internet en tv hebben. 
Nu heb ik 1,5 week geleden ook een simkaart gekocht voor mijn tablet. Daar ik alle producten thuis heb, krijg ik dan de desbetreffende kortingen.

Nu bleek mijn adres dus nog niet te zijn gewijzigd voor mijn mobiele nummer welke dus nog stond op het adres van mijn toenmalig schoonouders. 
even simpel wijzigen in de winkel lukte niet, na bellen is dat dan wel aangepast want de app werkte ook niet. Doordat ik onderdeel uitmaakte van kpn compleet van het huishouden van mijn voormalig schoonouders, kon ik zelf niet hier uit gehaald worden en ook niet door kpn…

uiteindelijk met veel moeite hebben mijn voormalig schoonouders gebeld met kpn, want alleen zij als abonnementhouder konden mij loskoppelen. Dit is dan ook afgelopen week telefonisch helemaal geregeld waarbij zij gelukkig die moeite voor mij wilden doen.

nu is de conclusie dat het nog steeds niet is losgekoppeld. Ik kan zelf helemaal niks en ben al 1,5 week verder. Mijn simkaart van tablet is gebaseerd op MB’s kunnen delen, maar ik sta nog steeds gekoppeld aan het oude adres. Overal in de app staat mijn huidige adres, maar bij de voordelen blijf ik maar gekoppeld staan aan dit adres van mijn voormalig schoonouders. 
 

beste kpn, hoe ga ik dit zsm oplossen als jullie de wijziging maar niet doorvoeren? Want inmiddels krijg ik ook hogere kosten omdat de factuur niet aangepast is naar mijn voordelen. 
mijn geduld begint wel op te raken en mijn voormalig schoonouders hebben alles geregeld met jullie wat zou moeten en nog lukt het niet om uit hun alles in 1 abonnement te worden gegooid. 

 

een nieuw adres zou toch niet zo moeilijk moeten zijn? Zeker niet omdat daar al meerdere kpn producten ook geregistreerd staan. 
 

Hopelijk kan ik geholpen worden.

 

Hoi @Richellek, welkom op het forum!  Jammer dat dit zo lastig gaat! Je geeft aan dat overal in de app al je huidige adres staat. Dat is mooi, want dan is de eerste stap al gedaan. Wat je nu het beste kunt doen is met het Husselvoordelen formulier op deze pagina je eigen huishouden starten. Vul je adres en mobiele nummer in. Klik op toevoegen om een extra invulveld te krijgen en vul daar het 097 nummer van je tabletabonnement in. Bevestig het geheel met Check aanmelding. Als alles in orde is zou je binnen enkele minuten een bevestiging per mail moeten hebben. 

Mocht dit toch niet lukken, vul dan je forumprofiel in met adres, vaste klantnummer en beide mobiele (klant)nummers. Reageer hier weer als je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder.