Skip to main content
Beantwoord

Geldt de Samsung S26 tabletactie ook voor bestaande KPN klanten?

• May 11, 2026
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Geldt betreffende actie ook voor bestaande klanten?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Linda131176 

Als jouw mobiele abonnement bij KPN wilt verlengen, begin je weer met een nieuwe overeenkomst van 2-jaar en kun je dus gewoon kiezen uit een Samsung smartphone uit de S26 serie.

De gratis tablet actie (Samsung Tab A11 - 5G) is een actie vanuit Samsung en staat dus los van KPN.
Dus als je jouw KPN mobiele abonnement wilt verlengen met bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S26 Ultra, kun je dus gewoon deelnemen aan deze actie.

Bij het aanmelden van deze actie op de promotie website van Samsung, wordt alleen gevraagd om de aankoopbon en een foto van het model- en EAN- code van het origineel doosje. 

Deze promotie is dus zowel voor nieuwe klanten, als voor bestaande klanten die hun contract verlengen.

Bij mobiel wordt er geen onderscheid gemaakt tussen nieuwe mobiele klanten, en bestaande klanten die hun mobiele abonnement willen verlengen.
Beide kunnen deelnemen aan de dan lopende acties en promoties vanuit Samsung.

Ik denk dat mede community lid ​@JanD zich vergist heeft met de thuis producten van KPN, want als je daar je vaste internet en/of televisie wilt verlengen, gelden de speciale acties weer niet bij het verlengen van je contract als bestaande klant.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 11, 2026

Nee, alleen voor nieuwe klanten ​@Linda131176 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Linda131176 

Als jouw mobiele abonnement bij KPN wilt verlengen, begin je weer met een nieuwe overeenkomst van 2-jaar en kun je dus gewoon kiezen uit een Samsung smartphone uit de S26 serie.

De gratis tablet actie (Samsung Tab A11 - 5G) is een actie vanuit Samsung en staat dus los van KPN.
Dus als je jouw KPN mobiele abonnement wilt verlengen met bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S26 Ultra, kun je dus gewoon deelnemen aan deze actie.

Bij het aanmelden van deze actie op de promotie website van Samsung, wordt alleen gevraagd om de aankoopbon en een foto van het model- en EAN- code van het origineel doosje. 

Deze promotie is dus zowel voor nieuwe klanten, als voor bestaande klanten die hun contract verlengen.

Bij mobiel wordt er geen onderscheid gemaakt tussen nieuwe mobiele klanten, en bestaande klanten die hun mobiele abonnement willen verlengen.
Beide kunnen deelnemen aan de dan lopende acties en promoties vanuit Samsung.

Ik denk dat mede community lid ​@JanD zich vergist heeft met de thuis producten van KPN, want als je daar je vaste internet en/of televisie wilt verlengen, gelden de speciale acties weer niet bij het verlengen van je contract als bestaande klant.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 18, 2026

Hoi ​@Linda131176 , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op de KPN Community :)

Goede plus ook terechte vraag en leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Wat ​@Michel.uit.Arnhem aangeeft, is in dit geval correct en daarom heb ik zijn bijdrage ook meteen gemarkeerd als 'best answer'. 

Nee, alleen voor nieuwe klanten ​@Linda131176 

Vaak heeft ​@JanD het ook bij het goede eind, maar in dit geval even niet. De vraag komt vaker voor en meestal heeft dat betrekking op een internet/tv abonnement en in dat geval geldt inderdaad wel dat zoiets niet voor bestaande klanten is (omdat die bij de start van het abonnement al eenmalig gebruik hebben gemaakt van een welkomstcadeau). Maar die vlieger gaat hier dus niet op en ik kan eigenlijk niks meer toevoegen aan wat hierboven is gezegd. Ik ga er vanuit dat je weet waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!