Skip to main content
Beantwoord

Gratis Netflix bij level 3 als ik al ESPN gratis heb?

• 4 februari 2025
  • 21 reacties
  • 993 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik zit in leven 3 bij jullie, maar wij hebben al vanaf het begin espn er gratis bij zitten. Met jullie nieuwe actie kunnen wij daar dan Netflix bij krijgen of moeten we dan espn afstaan?

Gr Mark 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Mark Brinkma als je kiest voor de nieuwe KPN Voordelen kiest en Netflix dan als extra gratis voordeel aanzet vervalt de korting die je nu hebt voor het ESPN pakket. Dat wordt dan een betaalde variant. In jouw geval is als er veel van ESPN gebruik gemaakt wordt, het niet voordelig om Netflix gratis aan te zetten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

21 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1161 reacties
  • 4 februari 2025

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11645 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hallo ​@Mark Brinkma als je kiest voor de nieuwe KPN Voordelen kiest en Netflix dan als extra gratis voordeel aanzet vervalt de korting die je nu hebt voor het ESPN pakket. Dat wordt dan een betaalde variant. In jouw geval is als er veel van ESPN gebruik gemaakt wordt, het niet voordelig om Netflix gratis aan te zetten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 6 februari 2025

Bedankt voor uw reactie.

ESPN wordt veel bekeken inderdaad. Maar dit hebben wel al vanaf het begin. Een extra cadeautje zit er dus niet in? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 6 februari 2025
Mark Brinkma schreef:

Bedankt voor uw reactie.

ESPN wordt veel bekeken inderdaad. Maar dit hebben wel al vanaf het begin. Een extra cadeautje zit er dus niet in? 

Hallo ​@Mark Brinkma ,

Je geeft aan dat je level drie hebt. Dan heb je naast bv Gratis ESPN Compleet ook een gratis pluspakket, opnemenpakket , dubbele data, korting op jouw mobiel abonnement en Service Plus. 

Cadeautjes genoeg dus! 

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

Combivoordeel level 2

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Combivoordeel level 3

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

Meer informatie:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 6 februari 2025

Ja dat klopt. Daar wordt ook dik voor betaald hoor. Maar bedankt voor uw reactie. 

• 6715 reacties
  • 6 februari 2025
Mark Brinkma schreef:

Op basis waarvan heb je het nu gratis ESPN? Waarom heb je dat gratis? Zit het niet gewoon in je abonnement? Welk abonnement heb je? Als het nu gewoon in je abonnement zit, dan lijkt het me dat je dat gewoon houd. Echt gratis is het dan waarschijnlijk ook niet. Je betaald dan gewoon een flinke prijs elke maand voor een pakket waar ESPN bij in zit.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5279 reacties
  • 6 februari 2025
Marlon92 schreef:
Mark Brinkma schreef:

Op basis waarvan heb je het nu gratis ESPN? Waarom heb je dat gratis? Zit het niet gewoon in je abonnement? Welk abonnement heb je? Als het nu gewoon in je abonnement zit, dan lijkt het me dat je dat gewoon houd. Echt gratis is het dan waarschijnlijk ook niet. Je betaald dan gewoon een flinke prijs elke maand voor een pakket waar ESPN bij in zit.

Vroeger hadden we ook combi voordelen en had je gratis het pluspakket of ESPN en kon je dit zelf wisselen. Deze combi voordelen vervallen het moment dat meneer of mevrouw over stapt op deze levels combineer voordelen.

• 6715 reacties
  • 6 februari 2025
Ik_Combineer schreef:

Vroeger hadden we ook combi voordelen en had je gratis het pluspakket of ESPN en kon je dit zelf wisselen. Deze combi voordelen vervallen het moment dat meneer of mevrouw over stapt op deze levels combineer voordelen.

Ok.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 13 februari 2025
Mark Brinkma schreef:

Ja dat klopt. Daar wordt ook dik voor betaald hoor. Maar bedankt voor uw reactie. 

Graag gedaan ​@Mark Brinkma 👍

Maar heb je het nieuwe Combivoordeel inmiddels al geactiveerd via de app MijnKPN? 

Meer informatie:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 februari 2025
Noordzee schreef:
Mark Brinkma schreef:

Graag gedaan ​@Mark Brinkma 👍

Maar heb je het nieuwe Combivoordeel inmiddels al geactiveerd via de app MijnKPN? 

Meer informatie:

Goedemorgen, nee nog niet. Wat is het verschil met het combi wat ik nu heb?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 13 februari 2025

Op dit moment heb je gratis ESPN en betaal je voor streamingsdiensten.

Je geeft aan dat je nu level drie hebt.

Dan zou je hiervoor in aanmerking komen met het nieuwe Combivoordeel:

Combivoordeel level drie

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

Ik ga er vanuit dat je dan weer kiest voor gratis ESPN. Je pakt dus als extra een gratis pluspakket, gratis opnemenpakket en gratis service plus. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 februari 2025
Noordzee schreef:

Op dit moment heb je gratis ESPN en betaal je voor streamingsdiensten.

Je geeft aan dat je nu level drie hebt.

Dan zou je hiervoor in aanmerking komen met het nieuwe Combivoordeel:

Combivoordeel level drie

• Gratis Service Plus

Ik ga er vanuit dat je dan weer kiest voor gratis ESPN. Je pakt dus als extra een gratis pluspakket, gratis opnemenpakket en gratis service plus. 

Oke, bedankt. Maar volgens mij heb ik dat nu ook allemaal al. Gratis pluspakket is Espn toch? Opnemen heb ik ook al. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 13 februari 2025

Nee, het pluspakket is wat anders. Daar kun je hier meer over lezen: 

https://www.kpn.com/entertainment/pluspakket?q=pluspakket

Hiervoor kies je het Pluspakket

Kijk naar heel veel populaire films en series én geniet van meer dan 25 extra zenders voor het hele gezin.

Jouw huidige pakket is ongetwijfeld gebaseerd op KPN Compleet. 

Dan mag je kiezen tussen gratis ESPN Compleet of gratis pluspakket: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 februari 2025
Noordzee schreef:

Nee, het pluspakket is wat anders. Daar kun je hier meer over lezen: 

https://www.kpn.com/entertainment/pluspakket?q=pluspakket

Hiervoor kies je het Pluspakket

Kijk naar heel veel populaire films en series én geniet van meer dan 25 extra zenders voor het hele gezin.

Jouw huidige pakket is ongetwijfeld gebaseerd op KPN Compleet. 

Dan mag je kiezen tussen gratis ESPN Compleet of gratis pluspakket: 

Oke, kan in de app niet vinden hoe alles met activeren. 7,50 euro korting etc hebben wij ook al. En opnemen en gratis ESPN. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 13 februari 2025

Je moet daarvoor in de app MijnKPN zijn.

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in de MijnKPN app naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 februari 2025
Noordzee schreef:

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in de MijnKPN app naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Ja dat heb ik allemaal wel gevonden, kan alleen nergens Combivoordeel activeren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 13 februari 2025

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 februari 2025
Noordzee schreef:

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Ik heb alles wel aanstaan. Zie er staan wat mijn keuzevoordeel is en er staat :

5 euro Korting op 06…

2,50 euro korting op 06…

Gratis dubbele data 

Mb delen

Gratis onderling bellen.

Meer kan ik niet kiezen of activeren ( ja alleen espn wijzigen naar een ander )

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 13 februari 2025

Dan heb je dus inderdaad KPN Compleet. 

Zo ga je over op Combivoordeel : 

Noordzee schreef:

Meer valt er niet uit te leggen. Als de app het nu niet doet, dan is het te druk en kun je het een andere keer proberen.  

Wat betreft jouw beginvraag : Het is dus of gratis ESPN Compleet of gratis Netflix Standaard. Je krijgt het niet beide gratis.  

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11645 reacties
  • 14 februari 2025

Mocht je jouw combivoordeel willen aanpassen:

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. Wij verwerken jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38602 reacties
  • 17 februari 2025
Noordzee schreef:

Dan heb je dus inderdaad KPN Compleet. 

Zo ga je over op Combivoordeel : 

Noordzee schreef:

Meer valt er niet uit te leggen. Als de app het nu niet doet, dan is het te druk en kun je het een andere keer proberen.  

Wat betreft jouw beginvraag : Het is dus of gratis ESPN Compleet of gratis Netflix Standaard. Je krijgt het niet beide gratis.  

@Mark Brinkma 

Is het aanvragen van het nieuwe Combivoordeel nu gelukt? 

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. Wij verwerken jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van.