Skip to main content

Goedemiddag,

Mijn mobiele abo stond geregistreerd op het adres van mijn ouders. Dit heb ik gewijzigd naar mijn eigen adres, waar ik KPN thuis (internet en tv) heb.

Vandaag mijn mobiele abo verlengd naar unlimited voor de aanbieding van 25 euro. Ik heb het contract ontvangen, maar de hussel korting staat er niet bij.

Helaas is het op geen enkele andere, simpele manier op u website mogelijk contact op te nemen.

Hoi @vinweer. Welkom op het KPN Forum. Je kan op de pagina “Bekijk je voordelen” bekijken welke voordelen je gaat ontvangen en jouw abonnementen aanmelden voor KPN Hussel. Als dit niet lukt, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan proberen om jouw abonnementen aan te melden hiervoor. Als je wilt dat ik jou verder help, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 


@Vikash bedankt voor de reactie.

mijn gegevens heb ik ingevuld in het profiel.

wanneer ik op de link voordelen klik, dan verschijnen de voordelen op het adres van mijn ouders, niet de voordelen op mijn eigen adres.

in de kpn app heb ik het adres voor mobiel gewijzigd naar mijn eigen adres. Het adres voor thuis is al juist.

Mijn beide diensten koppelen (Hussel) lukt niet zonder wijzigingen aan te brengen in mijn vorige adres waar de bewoners nog steeds wonen met eigen abonnement 

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat de Hussel voordelen wel actief zijn voor het nummer dat eindigt op 83. Gaat het om dit mobiele nummer? De Hussel korting wordt niet vermeldt op het contract omdat dit een korting is dat je ontvangt zolang je aan alle voorwaarden voldoet (meerdere abonnementen).