Skip to main content

Goededag,

Ik heb in januari telefonisch zowel KPN thuis als KPN mobiel afgesloten met Husselkorting. Deze Husselkorting stond niet in het contract, maar dit was ook telefonisch gemeld dat dit pas op de factuur zichtbaar zou zijn.

De korting was echter niet aanwezig op de 1e factuur. Ik heb dit vervolgens met de klantenservice telefonisch besproken en er was geen aanmelding voor Husselkorting geweest (ik kan dit ook niet terugvinden in mijn KPN, dus ik neem aan dat dit vanuit KPN moet gebeuren). De klantenserivce verzekerde mij dat de Husselkorting met terugwerkende kracht vanaf het begin van mijn abbonementen correct zou worden meegenomen.

Dit is niet gebeurd, de korting is nu alleen meegenomen vanaf de dag dat de klantenserivce mijn Husselaccount heeft aangemaakt.

Ik zou dus nog graag een verrekening krijgen voor deze korting vanaf de dag dat mijn contracten in gegaan zijn. Dit is zowel de ‘Hussel Entertainmentkorting’ voor ‘TV, Internet & Bellen’ als ‘Korting op Mobiel’ voor periode 15-2 t/m 17-3.

 

Vriendelijke groet

 

Hoi @Zandtheetje, welkom op ons forum. Ik kijk gelijk even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi @Zandtheetje, welkom op ons forum. Ik kijk gelijk even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Ik heb de gegevens ingevuld!


Bedankt voor je gegevens @Zandtheetje, ik heb ze voor je ingediend!
Die van je thuis abonnement wordt met de eerstvolgende factuur verrekend.
Die van je mobiele abonnement mogelijk op de eerstvolgende of die daarna. Die duren iets langer.