Skip to main content

De husselkorting van 7,50 staat niet op mijn facturen. Daarover met 0800-0402 gebeld. Antwoord: u moet de (in mijn geval) 3 mobiele/data abonnementen in de Mijn KPN app zetten. De husselkorting wordt niet automatisch verwerkt. Dat vind ik gek, want KPN ziet toch die abonnementen bij één contractant? En, vreemd want ik had die korting, maar heb 1 abonnement net aangepast naar onbeperkt internet en bellen. 

Na wat zoeken heb ik in de website van KPN het aanmelden voor de voordelen gevonden. Daar heb ik voor de Hussel aangemeld. Dat staat nu ook in de app Mijn KPN. Dus het zal goedkomen. Maar krijg ik die met terugwerkende kracht over de 2 maanden dat die niet is verwerkt?

 

Los hiervan: Via mijn Windows laptop op het web in Mijn KPN mijn producten gekoppeld. Helaas zijn ze dan uit de Mijn KPN App op mijn mobiel weg. Dus daar maar weer “teruggekoppeld”. Nu zijn ze op het Web via de laptop weer weg. Ik vind dat vreemd.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @jkb, een terechte vraag. In principe zou Husselkorting automatisch geactiveerd moeten worden. Helaas komt het wel eens voor dat dit niet vanzelf gaat en dan moet je jezelf aanmelden voor Husselvoordelen. Daar het geen onderdeel van het contract is, is het aan jou om te controleren of je de voordelen ontvangt of niet. Om diezelfde reden kan ik gemiste korting ook niet vergoeden.

Je geeft ook aan dat het koppelen van jouw producten in MijnKPN niet helemaal goed lijkt te gaan. Als je producten koppelt in de MijnKPN app, dan zie je ze niet in MijnKPN browser en andersom. Ik vermoed dat je momenteel twee KPN ID's gebruikt: één voor in MijnKPN app en één voor in de browser. Een product kan slechts gekoppeld zijn aan één KPN ID. Als je twee verschillende KPN ID's gebruikt, zal het product dus verdwijnen uit de één als je deze koppelt aan de andere. De oplossing hiervoor is om één KPN ID te gebruiken.