Skip to main content

Ik had voor een aantal jaren een KPN compleet pakket waar korting werd berekend van een mobiele kaart. Nou is er een fout door de KPN gemaakt die hebben zonder overleg een hussel pakket afgesloten. Nou had ik het eerste half jaar wel kortings voordeel. Maar wat mij opvalt zie ik de korting van de mobiele kaart nergens terug. Misschien dat jullie mij dit kunnen uitleggen.

 

met vriendelijke groeten,

Dik van Beek

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @DVB47,

 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Ik had KPN COMPLEET , ik kon gratis gebruik maken voor drie maanden  van een snelheidsverhoging . Maar moest het voor de verloopdatum het weer terugzetten. Dus net voor de einddatum de snelheid weer terugzetten, maar wat dacht je dat lukte helemaal niet. Dus met KPN gebeld en die beloofde mij dat het weer naar de oude snelheid terug gezet zou worden. Maar na een weekje later weer eens ingelogd in mijn KPN bleek dat ik een heel ander pakket had gekregen. Een husselpakket van de KPN wat ook nog duurder was dan ik had. Dus weer gebeld waar ik eiste dat ik mijn oude pakket weer terug wou. Nou komt het, ja mijnheer dat gaat niet lukken want dat kan niet meer veranderd worden vanwege het systeem. Wel kunnen wij u aanbieden een korting van zes maand en dan kun je na een jaar weer een een aanbieding opzoeken. Maar nou ik na zes maand de rekening weer eens inzag. Bleek dat de mobiele kaart van KPN geen korting meer is verwerkt in het abonnement en dat vond ik wel vreemd. Want die kaart had ik gelijk afgesloten met het abonnement van KPN compleet. Dus is die kaart overbodig geworden? Heb ik nou nog recht op de korting van de mobiele kaart of niet. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb gemaakt en wacht op een antwoord wat ik het beste kan doen. 
 

gr Dik


Hallo @DVB47,

 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Geprobeerd maar niet gelukt.


@DVB47

Heb je ook een KPN-Thuis abonnement op internet? 

Als je dat namelijk niet hebt, ga je geen korting ontvangen op een KPN-Hussel-mobiel abonnement. Heb je wel internet-thuis bij KPN? Dan kun je 2,50, 5,00 of 7,50 korting per maand krijgen afhankelijk van jouw abonnement.  

En inderdaad, ze kunnen jou nooit meer terugzetten naar KPN Compleet voor je mobiele abonnement. 


Als u een mobiel abonnement heeft, dan krijgt u 5 euro korting op dat mobiele abonnement. Dat moet dan wel een ouder abonnement zijn. Geen Hussel. 

Het aanpassen van het thuis abonnement zou geen gevolgen mogen hebben voor die 5 euro korting op het mobiele abonnement. Ook als het thuis abonnement een Hussel abonnement is zou die korting op het mobiele abonnement actief moeten blijven.


Als u een mobiel abonnement heeft, dan krijgt u 5 euro korting op dat mobiele abonnement. Dat moet dan wel een ouder abonnement zijn. Geen Hussel. 

 

De korting kan ook 2,50 of 7,50 zijn. 


Als u een mobiel abonnement heeft, dan krijgt u 5 euro korting op dat mobiele abonnement. Dat moet dan wel een ouder abonnement zijn. Geen Hussel. 

 

De korting kan ook 2,50 of 7,50 zijn. 

Bij een mobiel Hussel abonnement wel. Bij mobiele abonnementen van voor Hussel is het altijd 5 euro.

Wat het thuis abonnement voor abonnement is maakt niet uit, als het er maar is.


Ik heb de link KPN Hussel aanmelden geprobeerd met het nummer van de mobiele kaart in te voeren. Ook dit lukte niet.  Wat nu ? Moet ik de helpdesk bellen?

gr. Dik


Je kunt zeker proberen te bellen naar 0800-0402. Als je ook een KPN-Thuis-Internet-abonnement hebt, dan kunnen ze jou ook helpen. 

Zo niet, dan ga je geen Husselkorting krijgen op dit nummer.  

Â