Skip to main content

Wij hebben een KPN Compleet abonnement. Ook hebben wij Spotify Family (via KPN, wordt als online aankoop verrekend) en Netflix (was via KPN maar kon niet meer via KPN (?) en is dus nu rechtstreeks).

Op de website van KPN zie ik dat je korting krijgt als je Spotify Family en Netflix afneemt. Wij krijgen deze korting niet, er staat hiervan namelijk niets op de nota. Hoe zit dit en hoe kan ik de korting eventueel activeren?

Wij hebben een KPN Compleet abonnement.

Compleet is geen abonnement. Het is een voordelenpakket wat je ontvangt bij oudere abonnementen als je aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Ook hebben wij Spotify Family (via KPN, wordt als online aankoop verrekend) en Netflix (was via KPN maar kon niet meer via KPN (?) en is dus nu rechtstreeks).

Op de website van KPN zie ik dat je korting krijgt als je Spotify Family en Netflix afneemt. Wij krijgen deze korting niet, er staat hiervan namelijk niets op de nota. Hoe zit dit en hoe kan ik de korting eventueel activeren?

De entertainmentkorting gaat het over denk ik? Die is alleen van toepassing op de nieuwste abonnementsvorm. Hussel. 

Compleet daarintegen is juist weer niet van toepassing op Hussel abonnementen.


Weet je? Ik word er gek en kriegelig van. De website staat vol informatie, je kunt niemand van KPN bellen en een chatfunctie kan ik ook al niet meer vinden. 

 


Hoi @Wilma Schaapman, welkom op ons forum!
Ben je er inmiddels al uit? Je kunt altijd met ons bellen op 0800-0402 en op www.kpn.com/service staat een knop om met ons te chatten als je klikt op internet > ik heb een andere vraag en wil graag contact > chat.

Hier op het forum denken we natuurlijk ook graag even met je mee!
KPN Entertainment korting krijg je op 1 van de extra diensten als je een KPN Hussel abonnement hebt. 

Als je dat hebt en je krijgt geen korting gaat er wellicht iets niet helemaal goed. Als je wilt kijk ik graag even mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?