Skip to main content

Zojuist een mail ontvangen dat mijn voordelen voor KPN Compleet zijn vervallen. Echter heb ik momenteel nog steeds een mobiel en thuis abonnement conform de voorwaarden. Buiten de melding bevat de mail geen informatie over oorzaak van de aanpassing. In de app staan ook nog steeds beide abonnementen. Waar kan ik meer informatie vinden over de oorzaak van de annulering?

Hoi @JaapI15, welkom op het forum!
Deze melding komt vaak voor bij een wijziging van een van de abonnementen of adressen.  Specifiek verhuizingen veroorzaken deze mails vaak. 
Ik kijk graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hi @Thomas, zojuist mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.


Bedankt voor je gegevens @JaapI15, ik zie je mobiele abonnement nog op een heel ander adres staan. Hierdoor is de korting komen te vervallen.
Via je MijnKPN kun je je voor je mobiele abonnement je adres wijzigen (specifiek je factuuradres). Zodra die veranderd is kun je je via dit formulier weer aanmelden voor de korting!
Mocht dat niet lukken of mocht je er niet uit komen kun je ook bellen met mijn collega's op 0800-0402 om je adres te laten wijzigen.