Skip to main content

Helaas voldoen uw KPN abonnementen niet meer aan de voorwaarden van KPN Compleet. Hieronder leest u waarom uw voordelen zijn vervallen en wat dit voor u betekent.

 

 

Opzegging of verhuizing
U hebt een wijziging doorgegeven, bijvoorbeeld een annulering, opzegging of een verhuizing van 1 van uw KPN producten. Daardoor zijn er niet langer 2 of meerdere KPN producten op uw adres aangemeld voor KPN Compleet. Uw KPN Compleet voordelen zijn daarom komen te vervallen. Alle voorwaarden van KPN Compleet vindt u op.

Aan KPN

Dit mailtje vond ik vanmorgen in mijn inbox!!

Ik heb helemaal niets veranderd!!!

 

Mijn vrouw en ik gebruiken beide een mobiel kpn/simyo/Telfort abonnement, hier is NIETS in veranderd!!

Thuis hebben wij alles in een van KPN, ook hierin is ook NIETS veranderd!!

Kunt u mij aangeven waarom u deze onzin stuurt???

 

Vriendelijke groet,

Andre 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Andrélorenzo. Ik heb het gelijk voor jou uitgezocht. Ik zie dat er in deze e-mail staat dat je niet langer gebruik kunt maken van het gratis FOX Sports pakket. Je kreeg dit pakket gratis omdat je volgens onze systemen KPN Thuis en KPN Mobiel combineerde. Ik kom op dit moment een KPN Thuis abonnement en een oud Telfort abonnement tegen. Heb je misschien een KPN mobiel abonnement opgezegd of verhuist naar een ander adres?


Er is aan mijn kant helemaal Niets veranderd!!!

Ik heb een Telfort abonnement en mijn vrouw een Simyo abonnement.

Mocht ik het "voordeel" kwijt raken dan is het voor mij de hoogste tijd om over te stappen naar glasvezel van T mobile.

 


Je ontvangt op dit moment een gratis zenderpakket (FOX Sports Eredivisie) omdat je een KPN Thuis abonnement combineert met een oud Telfort abonnement. Als het goed is kan je nog steeds naar de zenders van Fox Sport kijken en ik zie geen reden waarom je deze e-mail hebt ontvangen. Je behoudt de KPN Compleet voordelen op producten waar je niets aan wijzigt. Pas wanneer je overstapt naar Hussel vervallen de KPN Compleet voordelen op deze producten en veranderen deze in de Hussel voordelen. In dit topic lees je hier meer over.


Je ontvangt op dit moment een gratis zenderpakket (FOX Sports Eredivisie) omdat je een KPN Thuis abonnement combineert met een oud Telfort abonnement. Als het goed is kan je nog steeds naar de zenders van Fox Sport kijken en ik zie geen reden waarom je deze e-mail hebt ontvangen. Je behoudt de KPN Compleet voordelen op producten waar je niets aan wijzigt. Pas wanneer je overstapt naar Hussel vervallen de KPN Compleet voordelen op deze producten en veranderen deze in de Hussel voordelen. In dit topic lees je hier meer over.

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed: