Heb zelf een mobiele abo van Kpn, mijn eega een mobiele abo van Telfort, samen hebben we KPN compleet; internet, tv, vast bellen via glasvezel. Alleen ik krijg op mijn mobiel 5 euro per maand korting; klopt dat ? Zowel via KPN als Telfort compleet getracht voor beide mobiele abonnementen 5 euro korting, mb delen, etc in te schakelen, dat lukt tot nu toe niet.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
KPN en Telfort compleet aanmelden
Beste antwoord door Nadia
Hallo @GvanK , leuk dat je hier de hulpvraag stelt, welkom op het KPN forum 🙂 Samen komen jullie in aanmerking voor: KPN & Telfort Compleet. Via het online aanmeldformulier kun je het Telfort mobiele abonnement aanmelden voor de Compleetvoordelen.
Lukt de aanmelding niet? Bekijk voor de zekerheid jouw adresgegevens in MijnKPN. Alle abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Loop je ergens tegenaan, of heb je nog vragen? Laat het dan weten. We helpen je hier graag!
Bekijk origineelLukt de aanmelding niet? Bekijk voor de zekerheid jouw adresgegevens in MijnKPN. Alle abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan. Loop je ergens tegenaan, of heb je nog vragen? Laat het dan weten. We helpen je hier graag!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.