Skip to main content
Beantwoord

Voor Jou Vrijdag: actie gemist, kan ik daar alsnog gebruik van maken?

• April 20, 2026
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Een aantal weken geleden kregen KPN gebruikers via het vrijdag cadeautje een Pathé thuis bon t.w.v een bepaald bedrag. Deze heb ik helaas gemist en de actie is inmiddels verlopen. Kan ik hier alsnog gebruik van maken? Ik ben een groot filmliefhebber 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Allardd, welkom allereerst bij onze community. 

RBxx legt dit goed uit, helaas is deze actie afgelopen. Als ik als filmliefhebber mee mag denken, je kunt ook gebruik maken van de actie die we nu hebben voor Amazon Prime, indien je hier niet eerder gebruik van hebt gemaakt. Daar kun je ook een redelijk goede collectie films vinden. 

Vergeet niet om dit zelf op te zeggen mocht je dit willen opzeggen daarna. Hopelijk heb je hier iets aan. 😊

Nog inspiratie nodig voor goede series? Wat zijn jouw favoriete series op dit moment? | KPN Community

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 20, 2026

Helaas niet ​@Allardd 

Elke vrijdag komt er een nieuwe verrassing in "Voor Jou Vrijdag" en elke actie is maar 7 dagen geldig. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2026

Hi ​@Allardd, welkom allereerst bij onze community. 

RBxx legt dit goed uit, helaas is deze actie afgelopen. Als ik als filmliefhebber mee mag denken, je kunt ook gebruik maken van de actie die we nu hebben voor Amazon Prime, indien je hier niet eerder gebruik van hebt gemaakt. Daar kun je ook een redelijk goede collectie films vinden. 

Vergeet niet om dit zelf op te zeggen mocht je dit willen opzeggen daarna. Hopelijk heb je hier iets aan. 😊

Nog inspiratie nodig voor goede series? Wat zijn jouw favoriete series op dit moment? | KPN Community