ik kan geen mb`s delen terwijl dat in het verleden wel kon.
waarom kan er geen mb`s gedeeld worden terwijl ik kpn hussel heb
Â
Admin: samengevoegd
HalloÂ
Je kunt MB’s delen met andere abonnementen in jouw huishouden.Â
Â
Er zijn wel wat uitzonderingen:Â
- Het andere abonnement mag geen Unlimited zijn.Â
 - Het andere abonnement mag niet een oud TFT-abonnement (nog lopen op die voorwaarden) zijn of wellicht een ander oud abonnement op de voorwaarden van een voormalige provider.Â
het zijn allemaal kpn abonnementen. tot voor kort kon ik gewoon mb`s delen.
als ik op de knop mb`s delen klik kom steeds terug op overzichten van de abonnementen.
Hallo
Â
Als de abonnementen niet gewijzigd zijn en ze zijn allemaal nog op hetzelfde adres geregistreerd dan zou je nog kunnen proberen of het verwijderen en opnieuw installeren van de MijnKPN app helpt.
Welkom op het forum
hoi Jasper, de kpn app heb ik niet. Ik deel de mb`s altijd op de laptop/pc in mijn kpn portaal. voorheen was dit nooit een probleem.
Hoi Jasper. lees nu op mijn kpn dat het alleen nog maar met de kpn-app kan. Jammer dat dat alleen nog op deze manier kan. In ieder geval bedankt voor je antwoord
Noordzee en GeSp ook jullie bedankt voor de reactie en ik weet inmiddels waarom het niet lukte. Tegenwoordig kan het alleen nog met de kpn-app wat ik niet wist.
Dat klopt inderdaad
Â
Voor meer informatie over het delen van MB's, zie dit artikel:
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.