Skip to main content

Sinds 1 april heb ik, mijn vriendin al eerder, een mobiel abonnement afgesloten bij KPN. Helaas lukt het echter niet om mb’s te delen.

Gezocht op het forum en het mobiele nummer toegevoegd, maar helaas heeft niks tot nu toe geholpen. 
 

Wie kan me verder helpen?

Hallo @Davey13, leuk dat je hebt gekozen voor KPN! 💚

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Let op: MB's delen kan niet met een oud-Telfort abonnement dat is overgezet naar KPN. Deze klanten gebruiken nog steeds van de voordelen van Telfort (o.a., MB’s 2 maanden meenemen). Je ziet op je factuur of je een oud Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement.