Skip to main content

Beste KPN,

ik heb mijn abonnement verlengt. Alles in orde, behalve husselkorting: ik zie hem niet meer.

Wat Ik heb bestelt:

 

Wat ik zie in mijnkpn

 

Kunnen jullie checken a.u.b.?

Alvast bedankt!

Er staat toch gewoon "Hussel Mobiel Korting"? Dat onderste plaatje is altijd zonder Husselkorting. Bij mij ook zo. Heeft u de eerste factuur nog niet binnen?


Hi @Nick83 

dank je wel voor jouw reactie. Met het vorige abonnement (dat “hussel” abonnement met dezelfde korting was) was de korting getoond, dus volgens mij is niet actief. Beter check-doublecheck.

Nog geen factuur.


Bij mij staat er 14 euro:

Terwijl ik toch echt maar € 11,50 betaal. Er gaat bij mij € 2,50 Husselkorting vanaf. Ik heb ook 3 GB data. Dat staat hier ook niet. Was een actie: 0 + 3 GB. 


Opgelost met een tweet naar KPN webcare. Nu de korting is ook getoond op MijnKPN. 


Goedemorgen @Frankkkk
Door drukte kom ik nu pas toe aan jouw topic! Fijn dat het intussen al opgelost is door mijn collega's van Webcare en dat de korting nu ook voor jou zichtbaar is.
 

dus volgens mij is niet actief. Beter check-doublecheck.

Altijd goed om even te checken!


Voor de meelezers goed om te weten: na een verlenging kan het zijn dat de Hussel voordelen opnieuw bevestigd/ geactiveerd moeten worden. Dit kun je zelf regelen via Hussel voordelen aanmelden of via onze klantenservice.