Skip to main content
Beantwoord

Netflix als Combivoordeel activeren lukt niet

• 16 februari 2025
  • 5 reacties
  • 189 keer bekeken

• Slimmerik
  • 64 reacties

Combi voordeel willen benutten met Netflix. 10/2 Netflix opgezegd en geprobeerd daarna combivpordeel 

te benutten. Lukt niet. 14/2 abo verlengd met gratis Netflix. KPN bevestigd Netflix maar geen e-mail van Netflix. Ingelogd bij Netflix en kom dan alleen op pagina hoe te betalen. Ook gebeld met KPN. Zou pas volgende factuur /maand pas kunnen ???? Daarvoor Amazon Prime 3 maanden op proef gekregen. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@kuitc, bedankt voor het aanmaken van een topic! 

Ik heb het geloof ik al gevonden. Je had Netflix eerst als online aankoop via je factuur. Dan geldt het volgende inderdaad: 

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar de MijnKPN app en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

De factuur van februari is er al, dus dat wordt inderdaad wachten tot maart. Maar, je kunt in de tussentijd wel het keuzevoordeel voor iets anders gebruiken een maand lang tot je Netflix kunt kiezen. 
Je kunt namelijk ook kiezen uit ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Hopelijk is dat een idee voor in de tussentijd, tot de nieuwe factuur er is. 

Bekijk origineel

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36410 reacties
  • 16 februari 2025

Hallo ​@kuitc ,

Probeer dit eens:

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Klik dus op die link hierboven. 
Bron: 

Alexandra van KPN

• Auteur
  • Slimmerik
  • 64 reacties
  • 16 februari 2025

Heb van Netflix nog geen e-mail ontvangen. Activatie knop geprobeerd en ingelogd bij KPN maar er is niets te activeren.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7452 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2025

Hi ​@kuitc, bedankt voor het aanmaken van een topic! 

Ik heb het geloof ik al gevonden. Je had Netflix eerst als online aankoop via je factuur. Dan geldt het volgende inderdaad: 

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar de MijnKPN app en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

De factuur van februari is er al, dus dat wordt inderdaad wachten tot maart. Maar, je kunt in de tussentijd wel het keuzevoordeel voor iets anders gebruiken een maand lang tot je Netflix kunt kiezen. 
Je kunt namelijk ook kiezen uit ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Hopelijk is dat een idee voor in de tussentijd, tot de nieuwe factuur er is. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • 64 reacties
  • 16 februari 2025

Klopt redelijk, 10 feb Netflix opgezegd. 10 feb is ook mijn factuurdatum echter pas 11 feb pas nieuwe factuur binnen. 14/2 netflix beëindigd. Alleen combivpordeel lukte niet. 14/2 met kpn gebeld en probleem voorgelegd. Gekozen voor verlenging abo  en dus Netflix gratis. Alleen geen Netflix nu, wel betaald met factuur van 1½. Zou in maart verrekend worden. Tussen door wel een bericht van KPN dat Netflix klaar staat maar geen bericht van Netflix

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 17 februari 2025

Dan moet de opzegging inderdaad nog verwerkt worden vermoed ik ​@kuitc. Is één van de alternatieven die mijn collega Sanne aandraagt in de tussentijd geen optie dan als Combivoordeel?