Skip to main content

Goedendag,

Ik ben een telfort klant en ik zie op dit moment een mooie aanbieding voor nieuwe KPN klanten. Ik wil hier graag gebruik van maken en dus overstappen naar KPN. Als telfort klant ben ik niet gelijk als een KPN klant. Er zijn immers voordelen voor een KPN klant die ik niet heb. 

Als ik mij wil aanmelden als nieuwe klant kan ik dit niet doen. Telfort staat niet in de lijst met providers. Als ik gezien wordt als KPN klant zou ik verwachten ook van dezelfde voordelen gebruik te mogen maken. Als dit niet zo is omdat ik onder de telfort voorwaarden val zou ik verwachten dat ik dan kan overstappen als nieuwe klant naar KPN.

Ik ben benieuwd welke mogelijkheden er zijn

Alvast bedankt

 

Als ik mij wil aanmelden als nieuwe klant kan ik dit niet doen. Telfort staat niet in de lijst met providers. Als ik gezien wordt als KPN klant zou ik verwachten ook van dezelfde voordelen gebruik te mogen maken.

Welke voordelen doelt u dan op?

Als dit niet zo is omdat ik onder de telfort voorwaarden val zou ik verwachten dat ik dan kan overstappen als nieuwe klant naar KPN.

Nee. Dat klopt niet. U bent nu KPN klant. U kunt u dus u niet aanmelden als nieuwe klant.

Welke voordelen u krijgt ligt aan het abonnement dat u heeft. Klanten die van oorsprong KPN klant zijn, maar een heel oud abonnement hebben krijgen ook andere voordelen dan klanten die een Hussel abonnement hebben.

Als u dezelfde voordelen wilt als iemand met een Hussel abonnement, dan kunt u uw abonnement gewoon aanpassen naar een Hussel abonnement. 


Hallo @richard_bruins kort maar krachtig, bij KPN ben je een bestaande klant onder de Telfort(TFT)-voorwaarden.

 


Voordelen die ik bedoel zijn bijvoorbeeld gratis opnemen en gratis beveiliging. Dat krijg je er als nieuwe klant bij en je betaald 13 euro minder in de maand dan dat ik dat doe met gelijke pakketten en keuzes. Vandaar dat ik als Oude telfort klant heel graag nieuwe KPN klant wil worden😉

maar iedereen bedankt voor de antwoorden

 


Hallo @richard_bruins gratis opnemen bij KPN krijg je alleen bij het gebruik van een 2e tv-decoder, anders kost het €5 per maand.

Als je KPN-mobiel met KPN-thuis combineert krijg je wel het pluspakket gratis en recht op entertainment-korting op bepaalde tv-pakketten ter waarde van €5.

 


JanD dat is mij bekend ik heb nu 3 decoders in bruikleen dus dan zou ik opnemen gratis krijgen. Het plus pakket heb ik inderdaad gratis.


Voordelen die ik bedoel zijn bijvoorbeeld gratis opnemen ...

Dat hebben KPN klanten met een oud abonnement ook niet allemaal. Ik heb ook jaren voor opnemen betaal terwijl ik 2 ontvangers had.

Een paar maanden geleden heb ik dat omgezet naar Hussel. Sindsdien heb ik het gratis.

Dat kunt u ook doen.


Hoi @richard_bruins, welkom op ons forum!
​​​​​​Zoals Nick83 en JanD hierboven al noemen blijf je in principe je TFT voorwaarden houden tenzij je er voor kiest je abonnement te wijzigen naar een van de nieuwe Hussel abonnementen.

Dit kun je zelf wijzigen via je MijnKPN ,  telefonisch via 0800-0402 of in een van onze winkels!