Skip to main content
Vraag

Vragen over 1Password als Combivoordeel en overnemen van bestaand, los, 1Password abonnement

• March 19, 2026
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Jeroen Tee
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik weet dat je ook voor het 1Password-Combivoordeel kunt kiezen als je al een 1Password-abonnement hebt. Maar geldt dat ook in mijn situatie?
- Ik heb sinds 2021 een individueel-abonnement (Individual), zelf afgesloten bij 1Password op het .eu-domein (my.1password.eu).
- Ik betaal per jaar, dat is immers goedkoper.
- Zeer binnenkort, namelijk op 27 maart a.s., is de volgende afschrijving.
- Per mail heeft 1Password mij 24 februari laten weten dat de prijs van een abonnement omhoog gaat, namelijk van € 31,80/jaar naar € 43,80/jaar (ex. btw; dat is inclusief 21% btw € 52,99).

1. Wat gebeurt er nu als ik het 1Password-Combivoordeel? Wordt de afschrijving door 1Password dan geannuleerd (sorry, dat ik hier zo op de valreep mee kom, maar ik moest eerst met de bekabeling thuis in de weer (nu ik sinds 19 februari glasvezel heb) voordat ik mij aan het Combivoordeel kon wijden). Ben ik nog op tijd? Of wordt er anders door 1Password geld teruggestort?
  2. Geldt het keuzevoordeel (‘1Password cadeau’) ook na de prijsstijging, d.w.z. compenseert KPN dat?
  3. Wordt mijn jaarbetaling bij 1Password omgezet in een maandbetaling? 
  4. Moet ik iedere maand opnieuw dat keuzevoordeel bevestigen, of loopt het gewoon door zolang ik recht heb op Combivoordeel en geen andere keuze maak?

Tot slot: er zit een foutieve link in de keuzepagina voor 1Password. In plaats van naar de pdf van de ‘Aanvullende Voorwaarden Online diensten - juli 2023’ te gaan, krijg je een 404-foutmelding. Volgens mij is de juiste link:https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/5iocCwYyr6v7gqvgdM8Z5O/690c1e4b67aef7f992fc0dbe8450a366/Aanvullende_voorwaarden_Online_diensten_-_Juli_2023_v1.pdf

Hartelijk dank alvast voor jullie antwoorden.

1 reactie

Jeroen Tee
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Het blijkt dat je maar een uur de tijd hebt om je eigen bericht te wijzigen, dus doet ik het nu zo met een nieuw bericht. 

Tekstwijziging van mijn eigen vraag 1:

Wat gebeurt er nu als ik het 1Password-Combivoordeel?  

→ moet zijn:

Wat gebeurt er als ik nu voor het 1Password-Combivoordeel kies en dit vervolgens activeer in mijn account? [en dan de rest van de tekst hierboven]