Skip to main content
Vraag

Activatie Apple Watch Multisim blijft hangen – oud nummer niet ontkoppeld

• January 26, 2026
  • 4 reacties
  • 17 keer bekeken

Hoi,

Mijn Apple Watch Ultra (Cellular) blijft bij het activeren van Multisim hangen op het draaiende tandwiel in de Watch-app.

Ik gebruik een iPhone 15 met een particulier abonnement bij KPN.

Multisim was eerder actief, maar is niet correct ontkoppeld van een oud mobiel nummer / oud abonnement. Sindsdien lukt opnieuw activeren niet meer.

Ik heb iPhone en Watch opnieuw opgestart, opnieuw gekoppeld en alles is up-to-date. Klantenservice kon mij niet verder helpen.

Graag een volledige Multisim-reset aan de back-end, inclusief MSISDN-ontkoppeling, zodat de Multisim opnieuw kan worden geprovisioned.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RDXVII, welkom op onze community! Onze telefonische klantenservice moet je hier eigenlijk wel mee kunnen  helpen. Het is wel handig daarvóór Multisim eerst op te zeggen, je horloge even te resetten. Als het dan met mijn collega's niet lukt kunnen zij een ticket voor de technische dienst aanmaken. Die bellen je dan terug om dit samen op te lossen. Dit moet echt goed op te lossen zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 30, 2026

Heb ik gedaan, maar word een beetje van het kastje naar de muur gestuurd heb ik het idee. Ik ben in de winkel geweest en de medewerker gaf aan dat ik moest bellen, vervolgens gebeld en kreeg ik te horen dat ik het toch in de winkel van kpn of desnoods apple moest proberen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 31, 2026

@Thomas van KPN 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Kun je je profiel eens invullen? Ik kan je niet helpen maar ik kan wel even meekijken waar het misloopt. Mijn telefonische collega's of die in de winkel moeten je hier allebei mee kunnen helpen.