Skip to main content
Vraag

Al maanden slecht bereik iPhone 11

• 13 January 2025
  • 9 reacties
  • 41 keer bekeken

Op 20-9 heb ik mijn eerste telefoontje gedaan richting de klantenservice. Al maanden last van slecht bereik en niet wetende waar dit door kwam. Nu blijkt dat dit ligt aan de IPhone 11 waar ik dan ook gebruik van maak. Er werd mij beloofd dat hier een oplossing voor gevonden zou worden. Maanden lang ben ik al aan het bellen met de klantenservice maar tot op heden ben ik nog steeds niet geholpen en word ik niet op de hoogte gehouden. Ik krijg steeds loze beloftes te horen, werd zelfs uitgemaakt voor leugenaar en zijn er fouten gemaakt door eerdere tickets zomaar af te handelen. Hierdoor ben ik weer later in de wachtrij gekomen. Al weet ik niet welke wachtrij aangezien er vanuit kpn geen communicatie plaatsvindt. 

Om mij heen hoor ik wel dat mensen geholpen worden. Zelfs welke later dan ik contact hebben gehad. Deze mensen zijn gecompenseerd voor de maanden dat ze slecht bereik hebben gehad en hebben een nieuwe telefoon ontvangen! 

Het is zo ontzettend frustrerend en zo klantonvriendelijk! Steeds diezelfde muur en niet geholpen worden. Ik ben nu 4 maanden verder en word nog steeds niet geholpen.

Wie weet een ingang of manier waardoor ik wel geholpen word? Of zijn er meer mensen die hier last van hebben? 

KPN heeft een oplossing. Er wordt een nieuwe telefoon (bij de meeste de iPhone 13 opgestuurd) en er wordt een compensatie gegeven voor de maanden slecht bereik (abonnementsgeld wordt terugbetaald) 

echter hoor ik van bovenstaande niets! 

9 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik kan me voorstellen dat de frustratie hoog is, ​@AnoukvSo. Helemaal als je om je heen hoort dat er wel een oplossing is, maar jij nog steeds niks hoort. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 januari 2025

​@Denise van KPN ik heb de gegevens aangevuld. Ik heb inmiddels zoveel collega’s van jou gesproken en er staat ook een klacht open. Hierbij wordt ook aangegeven dat er niks gedaan kan worden 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb voor je gekeken. Ik zie tickets open staan. Ik stuur je een privébericht.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Is het nog gelukt met de instructies in mijn privébericht, ​@AnoukvSo?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

​@Denise van KPN nee dit is niet gelukt. Ik ga echt na maanden wachten mijn telefoon niet opsturen in de hoop dat ik deze binnen 2 weken weer terug heb. Dan ben ik helemaal niet meer bereikbaar, nu heb ik tenminste nog af en toe bereik. Ik hoop dat jullie bij kpn ook snappen dat dit geen passende oplossing is. Vooral omdat er ook een andere oplossing geboden wordt. Mijn man is super netjes geholpen en ook erg snel. Ik weet dan ook nog steeds niet waarom ik niet fatsoenlijk geholpen wordt. Vooral ook niet na alle telefoongesprekken met jouw collega’s met loze beloftes, vervelende gesprekken en de fouten die zijn gemaakt! 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik kan me voorstellen dat je graag dezelfde oplossing wilt als jouw man, ​@AnoukvSo. Ik kan die alleen niet bieden. KPN biedt nu deze oplossing voor de iPhone 11 problemen. Dit is op dit moment de enige oplossing. Wil je dit niet? Dan kunnen we je helaas geen andere oplossing bieden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

​@Denise van KPN je snapt toch zelf ook wel dat ik niet zonder telefoon kan? Dit kunnen jullie toch niet van mij als klant vragen? Ook heb ik nog een dochter met een medische achtergrond waarbij ik altijd in staat wil zijn om 112 te kunnen bellen wanneer dit nodig is. Ik wil graag een passende oplossing en dat is dit niet. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik snap je, ​@AnoukvSo. En gezien jouw situatie is het ook niet handig. Ik ga navraag doen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 januari 2025

​@Denise van KPN ik weet niet wat je hebt gedaan maar inmiddels heb ik een mail van jullie ontvangen en wordt mijn telefoon omgewisseld! Bedankt voor de moeite! 

Reageer