Zojuist wederom met een klantenservice medewerker aan de telefoon gezeten die me uiteraard ook niet kon helpen met mijn vraag. Ik wil mijn contract ontbinden voor mobiel. Sinds half juni overgestapt van Vodafone naar kpn middels een e-sim. Omdat er zoveel problemen waren met de verbinding, heb ik een fysieke sim aangevraagd. De problemen zijn daar niet mee verholpen. Ik heb gewoon met vlagen geen internet ondanks dat er wel 4G staat. Nu komt het mooie… ik heb een iPhone 11, en blijkbaar is dit een bekend probleem bij de iPhone 11 en 12. Echter hebben ze mij hier niet op gewezen bij het aangaan van het contract. Dat vind ik misleiding. Ze wachten dus totdat de gefrustreerde klant de telefoon pakt zodat ze een ticket aan kunnen maken. Bij wie kan ik mijn contract laten ontbinden?
Om over de glasvezel en tv nog maar te zwijgen, want dat werkt nog steeds niet. Daar komt na een aantal weken as dinsdag een monteur voor. Die gaat zeggen, ja meneer alles zit goed aangesloten het zit waarschijnlijk in de verdeelcentrale. “Maar daar ga ik niet over”. Die kan ik na dinsdag sowieso opzeggen via wettelijk termijn als het niet werkt.
De meest gehoorde zin bij KPN die ik in 1 maand heb gehoord ; “maar daar ga ik niet over”.
Welke afdeling gaat er wel over om een betalende klant nu eens fatsoenlijk van a tot z te helpen ?