Skip to main content
Antwoord

E-mail met instructie installeren e-sim kwijt geraakt

• October 3, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Vandaag is mijn abonnement bij KPN ingegaan en moet ik een e-sim installeren.  Ik kan de mail hiervan niet terug vinden. Toen zag ik dat je het ook via mijn KPN kan instellen.

Maar hier heb ik een tweestapsverificatie en moet ik een sms krijgen met een code. Ik heb alleen nu geen netwerk, waardoor ik geen sms kan ontvangen en mijn abonnement dus niet kan koppelen. 

Hoe kan ik dit nu oplossen?

Alvast bedankt voor uw reactie. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Amanda1988 ,

Welkom bij KPN! Wat jammer dat je gelijk bij de start tegen dit probleem aanloopt, dat klinkt behoorlijk onhandig. Goed dat je het hier aankaart.

Zoals ik het nu beoordeel heb je twee opties: 

Optie 1: Je kunt het mobiele nummer van een goede bekende/vriend of familielid gebruiken om de SMS code te krijgen.  Je kunt die gegevens dan later weer aanpassen. Hier staat het hele proces nog even uitgelegd

Optie 2: Ben je de mail écht kwijt?  Zo ja, kun je een terugbel afspraak maken , zodat een collega die mail, na  verificatie opnieuw stuurt. Dan kun je het gewoon met de QR code activeren.  

Ik hoop dat je hier verder mee kunt! Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 3, 2025

Beste ​@Amanda1988 misschien even langs een lokale KPN-winkel gaan?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hoi ​@Amanda1988 ,

Welkom bij KPN! Wat jammer dat je gelijk bij de start tegen dit probleem aanloopt, dat klinkt behoorlijk onhandig. Goed dat je het hier aankaart.

Zoals ik het nu beoordeel heb je twee opties: 

Optie 1: Je kunt het mobiele nummer van een goede bekende/vriend of familielid gebruiken om de SMS code te krijgen.  Je kunt die gegevens dan later weer aanpassen. Hier staat het hele proces nog even uitgelegd

Optie 2: Ben je de mail écht kwijt?  Zo ja, kun je een terugbel afspraak maken , zodat een collega die mail, na  verificatie opnieuw stuurt. Dan kun je het gewoon met de QR code activeren.  

Ik hoop dat je hier verder mee kunt! Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.