Ik heb vanavond voor de mobiele telefoon van mijn vrouw een esim besteld maar na bestel proces betalen etc kwam de melding dat voor deze telefoon geen esim mogelijk was, een Galaxy S20 FE.
daarna een simkaart bestelt maar krijg ik dan niet 2x de rekening?
groet Hans
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Thomas van KPN
Ah zo, heen en weer wisselen kan al snel wat onoverzichtelijk worden. E-sim is niet beschikbaar bij Prepaid dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Ik denk wel dat het het handigst is om hierover telefonisch contact met ons te houden(met 0800-0402). Dat is wat makkelijker omdat je daar direct contact hebt en zij je gegevens bij de hand hebben.
Hoi @hhogendoorn, welkom op ons forum! Wat heb je precies besteld? En waar? Een vervangende simkaart bij een abonnement is namelijk gratis, E-sim of fysiek maakt daarbij ook niet uit.
Ah zo, heen en weer wisselen kan al snel wat onoverzichtelijk worden. E-sim is niet beschikbaar bij Prepaid dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Ik denk wel dat het het handigst is om hierover telefonisch contact met ons te houden(met 0800-0402). Dat is wat makkelijker omdat je daar direct contact hebt en zij je gegevens bij de hand hebben.
Ik heb al 2x contact gehad met 0402, zij kunnen mij ook niet verder helpen. Heb maar een nieuw nummer aangevraagd.
Dank & Groet Hans
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.