Skip to main content
Beantwoord

Een wijziging gaat pas aan het einde van de maand is maar ik heb nu meer data nodig

• February 2, 2026
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Hoi,

Doordat wij thuis de komende weken geen wifi hebben, heb ik mijn databundel verhoogd. Helaas gaat dit pas aan het einde van de maand in. Ik zou er prima voor willen betalen, maar heel jammer dat er geen mogelijkheid voor is... buiten 1gb voor 7,99 (wat werkelijk belachelijk is natuurlijk). 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Simon Sagar, een wijziging aan het mobiele abonnement gaat inderdaad altijd pas vanaf de nieuwe factuurperiode in. In jouw geval is dat dan inderdaad wat onhandig. Mocht het niet lukken om via de collega's van de klantenservice om een 100GB bundel te krijgen ter overbrugging, laat het dan even weten. 

Vul dan wel even jouw profiel in, zodat ik voor jou alsnog de extra databundel kan activeren. 

5 reacties

• February 2, 2026

Hier is niets aan te doen. Een KPN medewerker heeft geen magische knop om toch de hogere databundel meteen aan te zetten.

Maar krijg jij geen data van KPN? Want dat gebeurt wel regelmatig bij storingen. Of is er geen sprake van een storing? 

• Auteur
  • February 2, 2026

Ik val ook geen medewerkers aan, ik benoem alleen het feit dat het jammer is dat dit niet gewoon kan. Die magische knop zou niet magisch hoeven zijn natuurlijk.

Ik krijg gewoon data, maar deze is heel snel op doordat we tijdelijk geen wifi hebben door een verhuizing.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • February 2, 2026

Kun je KPN niet even bellen? Ik heb wel eens een 100GB bundel gekregen ter overbrugging. Ik weet natuurlijk niet of dit nog steeds zo werkt, maar je kunt het altijd proberen? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2026

Hallo ​@Simon Sagar, een wijziging aan het mobiele abonnement gaat inderdaad altijd pas vanaf de nieuwe factuurperiode in. In jouw geval is dat dan inderdaad wat onhandig. Mocht het niet lukken om via de collega's van de klantenservice om een 100GB bundel te krijgen ter overbrugging, laat het dan even weten. 

Vul dan wel even jouw profiel in, zodat ik voor jou alsnog de extra databundel kan activeren. 

• Auteur
  • February 4, 2026

@Jeroen van KPN dankjewel voor jouw reactie, toevallig al gebeld en heb een 20gb bundel gehad, moet net voldoende zijn. Harstikke bedankt voor je berichtje, met de service zit het wel goed bij KPN! :)