Ik heb een extra belbundel ( 1000 mb/minuten) bijgekocht omdat mijn belminuten verbruikt waren. Op moment van koop had ik nog 3,6 gb tegoed aan mb op normale bundel. Ik merk dat nu alle verbruik van zowel mb als belminuten van extra bundel afgeschreven wordt ondanks dat ik nog steeds 3,6/gb aan mb op normale bundel heb staan. Is dit correct ?
Extra belbundel wordt gebruikt ipv bestaand tegoed
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Wanneer je door jouw bundel heen bent, kun je een Extra Bundel aanschaffen. In deze bundel zitten 250 of 1000 units die je kunt gebruiken voor bellen, sms’en én internetten. Het is dus niet zo dat je alleen een bundel met belminuten aanschaft. Voorheen was het zo dat een Extra Bundel achteraan in de wachtrij aansloot. Het nadeel hiervan was dat je bij de start van de nieuwe maand eerst weer gebruik ging maken van jouw basisbundel, terwijl je nog units over had uit de Extra Bundel. Een Extra Bundel is echter beperkt houdbaar. KPN heeft er daarom voor gekozen om deze bundel ten allen tijde voor de basisbundel te gebruiken. Dus ook wanneer je nog voldoende MB's in jouw basisbundel hebt, zal dit verbruikt worden uit jouw Extra Bundel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.