Skip to main content
Beantwoord

Extra kosten in Indonesië buiten de gekochte bundel

• June 29, 2025
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Wij hadden hetzelfde probleem met onze 2000Mb bundel in Indonesië. Na twee dagen stopte deze ermee. Nu in Nederland al 3 helpdeskmedewerkers aan de lijn gehad die na steeds weer opnieuw uitleggen van niets weten. Ondertussen wel gewoon de factuur ontvangen. Over 3 dagen gaan ze me weer terugbellen. Volgens mij krijgen ze juist de instructie om zich van de domme te houden. Dan geeft de klant vanzelf wel op. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Leoniekr70, welkom op onze community, ik hoop dat je snel reactie hebt van mijn collega's. Dit moet goed op te lossen zijn.
Het werd ook uitgelegd in dit topic: 

Als je wilt kun je hiervoor ook een belafspraak maken, dan hoef je zelf ook niet te bellen en hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Leoniekr70, welkom op onze community, ik hoop dat je snel reactie hebt van mijn collega's. Dit moet goed op te lossen zijn.
Het werd ook uitgelegd in dit topic: 

Als je wilt kun je hiervoor ook een belafspraak maken, dan hoef je zelf ook niet te bellen en hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.